با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

کاپوچینو

کاپوچینو چیست؟

کاپوچینو یک نوع نوشیدنی قهوه است که اصلی‌ترین عناصر آن قهوه اسپرسو و شیر بخار آمده است. این نوشیدنی قهوه در ایتالیا محبوب است و خاستگاه آن نیز به این کشور برمی‌گردد، در گذشته، در ایتالیا رایج بود که در مطبخ‌های خانگی قهوه با افسانه‌هایی ترکیب می‌شد تا طعم تند قهوه را تعدیل کند، برخی گفته‌ها حاکی از آن است که نام این نوشیدنی از لباس مبلغان کاتولیک به نام «کاپوچین» الهام گرفته شده است، زیرا رنگ قهوه و شیر اسپرسو درست به رنگ لباس کاهنان کاپوچین شباهت داشت، به هر روی از آن زمان تا به امروز، کاپوچینو به عنوان یکی از نوشیدنی‌های قهوه معروف در ایتالیا و سراسر جهان شناخته می‌شود.

کاپوچینو یک نوشیدنی بسیار محبوب است که طرفداران زیادی دارد. کاپوچینو در واقع نوعی از قهوه است و برای ساخت آن از قهوه اسپرسو استفاده می شود. برای آماده کردن کاپوچینو ابتدا باید به وسیله دستگاه اسپرسو ساز اسپرسو تهیه کرد و پس از آن یک لایه از شیر جوشیده شده و لایه ای دیگر از فوم شیر به آن اضافه شود. اگر برای ساخت کاپوچینو به جای دستگاه اسپرسو ساز از موکاپات استفاده شود، اول باید شیر جوشیده را به اسپرسو اضافه کرد و لایه ای از آن را نیز درون فرنچ پرس ریخت. با تکان دادن سریع اهرم فرنچ پرس شیر گرم شده به فوم تبدیل می شود و دوباره لایه ای از فوم به دست آمده باید به مخلوط اسپرسو اضافه شود. نام کاپوچینو از راهبان کاپوچین گرفته شده است و دلیل آن شباهت کاپوچینو به لباس های آنان است. مردم اروپا معمولا برای صرف صبحانه از کاپوچینو استفاده می کنند، اما آمریکایی ها ترجیح می دهند کاپوچینو را در زمان های مختلف روز مصرف کنند. در ایران نیز کاپوچینو طرفداران به خصوص خود را دارد که در زمان های مختلف روز آن را سفارش داده و مصرف می کنند، اما هنوز عده زیادی هستند که به جای کاپوچینوی اصلی از پودرهای قهوه فوری استفاده می کنند.

کاپوچینو | قیمت پودر کاپوچینو فوری


از پودر کاپوچینو چه می دانید؟

پودر ‌کاپوچینو مانند دیگر پودرهای قهوه فوری محصولی است که فرایند آماده سازی انواع قهوه را برای مصرف کنندگان و طرفداران آن سریع و آسان کرده است. اگر دستگاه اسپرسو ساز یا موکاپات در دسترس نداشته باشید تا سه ماده اصلی به کار رفته در کاپوچینو را باهم مخلوط کنید استفاده از پودر کاپوچینو بهترین انتخاب است. پودر کاپوچینو شامل پودر قهوه فوری، پودر شیر خشک، پودر خامه و شکر است و درواقع هر سه ماده تشکیل دهنده کاپوچینو را شامل می شود. پودر کاپوچینو را می توان در آب یا شیر جوشیده حل کرد. با این که با حل شدن پودر کاپوچینو، نوشیدن آن حس مشابهی با نوشیدن کاپوچینو واقعی با لایه های شیر و خامه را ندارد، اما می توان گفت مزه نوشیدنی آماده شده با پودر کاپوچینو فوری با مزه نوع اصلی آن شباهت دارد. جالب است بدانید که خود نوشیدنی کاپوچینو نیز انواع مختلفی دارد. تفاوت انواع نوشیدنی کاپوچینو بر اساس نسبت شیر و خامه ای که روی آن قرار می گیرد دسته بندی می شود. بنابراین انواع کاپوچینو به کاپوچینوی خشک، کاپوچینوی تر و کاپوچینوی معمولی دسته بندی می شوند. می توان نوشیدنی آماده شده را با خامه، پودر کاکائو و دارچین تزیین نمود.

پودر کاپوچینو فوری

داشتن پودر کاپوچینو فوری برای مواقعی مثل سفر رفتن یا محل کار که وسایل لازم جهت تهیه کاپوچینو در دسترس نباشد، بسیار کاربردی است. مخصوصا که نیازی به دم کردن آن نیست و طرز تهیه آن نیز بسیار آسان است. آب گرم نیز همیشه در دسترس است. البته اگر پودر کاپوچینو فوری به جای آب در شیر حل شود، مزه آن بهتر خواهد بود. پودر کاپوچینو فوری اندکی شکر دارد و نوشیدنی تهیه شده از آن میزان شیرینی نسبتا کمی دارد، لذا بعد از آماده شدن نوشیدنی تان می توانید طبق سلیقه خود و به مقدار دلخواه میزان شکر آن را افزایش دهید.

instant cappuccino powder price 2


پودر کاپوچینو برای دستگاه

برای این که بتوانید کاپوچینو خوبی را از دستگاه به دست آورید، دو راه دارید. اول این که پودر کاپوچینو را خریداری کنید یا این که دانه کاپوچینو را خریداری کنید و با دستگاه آن را آسیاب کنید، همچنین استفاده از پودر باعث می شود که شما خیالتان بابت کیفیت محصول نهایی راحت باشد و در کمترین زمان ممکن کاپوچینو درست کنید. نکته مهم در هنگام خرید پودر این است که باید پودر کاپوچینو کمی کوچکتر از حالت متوسط باشد. بهتر است که در حالت دستگاهی کمی دانه های کاپوچینو قابل مشاهده باشد.

قیمت پودر کاپوچینو

قیمت انواع پودر کاپوچینوی متفاوت است. فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت پودر کاپوچینوی فوری نقش دارد که مهم ترین آن برند تولید کننده پودر کاپوچینو است. همان‌طور که انتظار می رود قیمت محصول یک برند شناخته شده و با کیفیت بیشتر خواهد بود. عامل مهم دیگری که روی قیمت پودر کاپوچینوی فوری تاثیر دارد تعداد بسته های پودر کاپوچینو در یک پکیج است. معمولا بسته بندی های پودر فوری کاپوچینو به صورت ۱۲ تا ۲۰ عددی در بازار موجود هستند و قیمت بسته ها با توجه به تعداد درج شده روی آن متفاوت خواهد بود.مورد دیگری که ممکن است در قیمت پودر کاپوچینوی فوری موثر باشد خارجی بودن برند محصول است. محصولات با برند خارجی به دلیل قیمت دلار طبیعتا قیمت بیشتری از محصولات با برند ایرانی خواهند داشت. در هر صورت خرید پودر کاپوچینوی فوری بسیار به صرفه است، چرا که خریدار می تواند هر موقعی که خواست و به آسان ترین و سریع ترین روش ممکن و بدون نیاز به هیچ دستگاهی نوشیدنی لذیذی برای خود آماده کنند. در سایت ما قیمت پودر کاپوچینو قرار داده شده است.

قیمت پودر کاپوچینو

خرید پودر کاپوچینو

چای و قهوه دو رقیب دیرینه و محبوب ترین نوشیدنی های گرم در بین مردم از زمان های دور بوده اند. با این حال به دلیل مصرف فراوان این دو، با گذشت زمان مردم به انواع جدید و متفاوت از نوشیدنی های گرم علاقه پیدا کردند. آن ها با بهره مندی از خلاقیت خود فرمول ها و رسپی های جدیدی ابداع کردند که کاپوچینو نیز یکی از آن‌ها است. همان‌طور که پیش تر گفتیم، کاپوچینو نوشیدنی ای است که از ترکیب قهوه اسپرسو با شیر و خامه به دست می آید. این نوع خاص قهوه علاوه بر مزه فوق العاده ای که دارد از خواص زیادی نیز برخوردار است. نتایج تحقیقات ثابت کرده است که نوشیدن انواع مختلف قهوه باعث بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه می شود. علاوه بر آن کاپوچینو سرشار از آنتی اکسیدان های قوی هستند که نوشیدن آن باعث افزایش سلامت کبد می شود. همچنین نوشیدن کاپوچینو درد میگرن را نیز کاهش می دهد، استرس را از بین می‌برد و به لاغر شدن اندام و چربی سوزی کمک می کند. بخاطر تمام این خواص ذکر شده حتی اگر طرفدار قهوه نباشید خوب است که پودر کاپوچینوی فوری بخرید و هر از گاهی از آن بنوشید تا هم لذت ببرید و هم به حفظ سلامت خود کمک کرده باشید. برای خرید پودر کاپوچینو به صورت آنلاین باید دقت داشته باشید تا از فروشگاهی معتبر و مورد اطمینان خرید کنید. فروشگاه ما باکیفیت ترین و مرغوب ترین پودر کاپوچینو فوری عرضه می کند. نگران ناخالص بودن پودر کاپوچینو نباشید، همچنین از نظر قیمتی این سایت بهترین است، زیرا واسطه ها را حذف کرده و کالا را به صورت مستقیم به دست خریدار می رساند.

بهترین کاپوچینو فله

بهترین کاپوچینو فله باید از قهوه اسپرسو با کیفیت بالا تهیه شود. قهوه اسپرسو با کیفیت را از طعم و عطر قوی آن تشخیص می‌دهند، نکته حائز اهمیت دیگر در زمان خرید کاپوچینو فله توجه به رعایت اصول نگهداری و بهداشتی این ماده خوراکی است، زیرا بهداشتی بودن یک محصول به عوامل مختلفی مانند استانداردها و روش‌های تهیه، انبارداری، مواد افزودنی و سایر عوامل بستگی دارد.

برای اطمینان از بهداشت کاپوچینو فله، بهتر است از منابع قابل اطمینان خرید کنید و به کسب‌وکارهایی اعتماد کنید که به اصول و استانداردهای بهداشتی مربوطه عمل می‌کنند، قهوه پخش بهترین و بهداشتی‌ترین کاپوچینو فله‌‌ای در ایران را عرضه می‌کند و خریداران ما کوچکترین دغدغه‌ای در مورد اصالت قهوه و رعایت نکات بهداشتی در حین تهیه پودر کاپوچینو فله ندارند.

کاپوچینو نوشیدنی محبوب و پر طرفداری است که با استفاده از قهوه اسپرسو، شیر جوشیده شده و فوم شیر تهیه می شود. طرز تهیه کاپوچینو بسیار راحت است اما برای آماده کردن این نوشیدنی خوش عطر و لذیذ به دستگاه اسپرسو ساز نیاز است. از آنجایی که همه افراد در خانه خود دستگاه اسپرسو ساز ندارند و حتی اگر داشته باشند نمی توانند همیشه و همه جا از آن استفاده کنند. بنابراین برای راحتی تهیه کردن کاپوچینو شرکت های مختلف محصولی به نام پودر کاپوچینو فوری تولید کردند. با وجود پودر کاپوچینو فوری طرفداران قهوه می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن این نوشیدنی بی نظیر را برای خود آماده کنند. پودرهای کاپوچینو فوری به صورت بسته ای و کیلویی عرضه می شوند. شما می توانید مرغوب ترین پودر کاپوچینو را از فروشگاه ما بخرید.

پودر کاپوچینو کیلویی

کاپوچینو کیلویی

پودر کاپوچینو کیلویی، یک راه حل عالی برای لذت بردن از طعم خوشمزه کاپوچینو در هر زمان و هر مکان است. این پودر یک انتخاب هوشمند برای افرادی است که عاشق کاپوچینو هستند و می‌خواهند به سرعت و بدون زحمت، یک فنجان از نوشیدنی محبوب خود را به دست آورند. استفاده از پودر کاپوچینو کیلویی قهوه پخش در منزل یا حتی در کافه ها از دو جهت بسیار مزایایی برخوردار است. اولا شما می‌توانید به سادگی و در کمترین زمان ممکن کاپوچینوی خود را آماده کنید، به این صورت که با افزودن آب یا شیر به پودر کاپوچینو، بدون نیاز به جداگانه افزودن شیر یا خامه، تجربه یک فنجان کاپوچینو با طعمی فوق‌العاده را به دست می‌آورید. این پودر به دلیل حاوی پودر شیر و خامه، شما را از زحمت اضافه کردن این اجزا جداگانه به کاپوچینو آزاد می‌سازد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و با کمترین زمان ممکن، لذت ببرید و از کیفیت بالای کاپوچینوی خود اطمینان حاصل کنید. فروشگاه قهوه پخش، به عنوان یک عرضه‌کننده معتبر و با تجربه، این پودر را در بسته‌بندی‌های استاندارد با وزنه‌های مختلف از یک تا 10 کیلوگرم به بازار عرضه می‌کند. این نوع بسته‌بندی‌ها به عنوان یک انتخاب مناسب برای افراد و کسب‌وکارهایی است که به دنبال تامین پودر کاپوچینو به صورت بسته بندی هستند. یکی از ویژگی‌های برجسته پودر کاپوچینو کیلویی قهوه پخش، حفظ عطر و طعم اصلی آن است. فروشگاه قهوه پخش با رعایت استانداردهای بالا در فرآیند تولید و بسته‌بندی، تضمین می‌کند که هر بسته پودر کاپوچینو حاوی کیفیت فوق‌العاده‌ای باشد.

کاپوچینو کیلویی

قیمت پک یک کیلویی کاپوچینو چقدر است؟

قیمت هر بسته یک کیلوگرمی کاپوچینو به عواملی چون برند و کشور تولید کننده آن بستگی دارد. همانطور که انتظار می رود قیمت محصول یک برند شناخته شده و با کیفیت بیشتر خواهد بود. مورد دیگری که ممکن است در قیمت پودر کاپوچینوی فوری موثر باشد خارجی بودن برند محصول است. محصولات با برند خارجی به دلیل قیمت دلار طبیعتا قیمت بیشتری از محصولات با برند ایرانی خواهند داشت. قهوه پخش یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کننده کاپوچینو کیلویی با قیمتی مناسب است. قیمت پک یک کیلویی کاپوچینو را در سایت ما مشاهده کنید.

قیمت پک یک کیلویی کاپوچینو چقدر است؟


خرید کاپوچینو کیلویی

حتما شما نیز از طرفداران پروپاقرص نوشیدنی های گرم چون چای و قهوه هستید. نوشیدن این گونه نوشیدنی ها کمک می کند بعد از یک روز کاری خسته کننده بتوانید خستگی خود را در کنید و انرژی مورد نیاز خود را به دست آورید، با این حال با گذشت زمان و مصرف فراوان قهوه، انواع جدیدی از این نوشیدنی با فرمول ها و رسپی های جدید ساخته شدند. کاپوچینو نیز یکی از انواع نوشیدنی های ساخته شده از قهوه است. این نوشیدنی در میان دوست داران قهوه به محبوبیت فراوانی رسید که دلیل آن نه تنها مزه فوق العاده کاپوچینو بلکه خواص متعدد آن نیز هست. نتایج تحقیقات ثابت کرده است که نوشیدن انواع مختلف قهوه باعث بهبود عملکر مغز و تقویت حافظه می شود. علاوه بر آن کاپوچینو سرشار از آنتی اکسیدان های قوی هستند که نوشیدن آن باعث افزایش سلامت کبد می شود، همچنین نوشیدن کاپوچینو درد میگرن را نیز کاهش می دهد، استرس را از بین می‌برد و به لاغر شدن اندام و چربی سوزی کمک می کند. به خاطر تمام این خواص ذکر شده حتی اگر طرفدار قهوه نباشید خوب است که پودر کاپوچینوی بخرید و هر از گاهی از آن بنوشید تا هم لذت ببرید و هم به حفظ سلامت خود کمک کرده باشید. پودر کاپوچینو کیلویی را با این همه خواص شگفت انگیز از ما بخرید. فروشگاه ما با داشتن بهترین و باکیفیت ترین پودر کاپوچینو با قیمتی مناسب شما را به نوشیدن کاپوچینو با طعمی دلپذیر دعوت می کند.

 

 

سوالات متداول کاپوچینو

چرا بعضی از پودرهای کاپوچینو گران‌تر از نمونه های دیگر کاپوچینو هستند؟

قیمت‌گذاری پودرهای کاپوچینو، تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. برخی از این عوامل شامل:

کیفیت مواد اولیه: پودرهای کاپوچینو با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالاتر، مانند قهوه اسپرسو با کیفیت، مواد افزودنی با کیفیت، احتمالا گران‌تر خواهند بود.

مواد افزودنی و طعم‌دهنده‌ها: پودرهای کاپوچینو که مواد افزودنی خاصی مثل وانیل، شکلات یا پودر قهوه خاص دارند، ممکن است گران‌تر باشند. این مواد افزودنی باعث بهبود طعم و عطر محصول می‌شوند و هزینه تولید را افزایش می‌دهند.

برند و شهرت: پودرهای کاپوچینو تولیدکنندگان معروف‌تر و با نام‌آور، به دلیل شهرت خود قیمت‌ بالاتری داشته باشند.

عملکرد و کیفیت ساخت: پودرهای کاپوچینو با فرآیند تولید دقیق‌تر و کیفیت ساخت بالاتر، قیمت بیشتری دارند.

تکنولوژی تولید: استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته تر در تولید ممکن است هزینه تولید را افزایش دهد و این موضوع می‌تواند به افزایش قیمت پودرهای کاپوچینو منجر شود.

تغییرات ارزش افزوده: در برخی موارد، تغییرات در ارزش افزوده محصولات، مانند بسته‌بندی فاخر، طراحی منحصر به فرد و... ممکن است به افزایش قیمت کمک کند.

در نهایت، اختلاف در قیمت‌گذاری ممکن است به عوامل متعددی بستگی داشته باشد و تصمیم گیرندگان قیمت پودر کاپوچینو به مجموعه‌ای از این عوامل توجه می کنند تا قیمت نهایی محصول را تعیین کنند.

آیا نوع اسپرسو می تواند قیمت پودر کاپوچینو را تغییر دهد؟

بله، نوع اسپرسو که در تهیه کاپوچینو استفاده می‌شود، می‌تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت پودر کاپوچینو داشته باشد. اسپرسو به صورت عمده از ترکیب دقیق و پیچیده‌ای از دانه‌های قهوه تهیه می‌شود. نوع دانه‌های قهوه، کشوری که از آن ها تامین می‌شود، کیفیت و تخصص تهیه کننده اسپرسو می‌تواند به عنوان عوامل مهمی در تعیین قیمت پودر کاپوچینو محسوب شوند. استفاده از دانه‌های قهوه با کیفیت بالا، معمولا به عنوان اساس اسپرسو و پودر کاپوچینو، می‌تواند قیمت را افزایش دهد

خرید آنلاین پودر کاپوچینو با قیمت مناسب و بهترین کیفیت از کجا امکان پذیر است؟

فروشگاه معتبر قهوه پخش عرضه کننده بهترین پودرهای کاپوچینو با عطر و طعم فوق العاده و البته قیمت مناسب است.  قهوه پخش ارسال انواع پودر کاپوچینو به صورت آنلاین به سراسر کشور را نیز دارد.

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864