با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

 اسپرسو قطعاً یکی از پر طرفدار‌ترین نوشیدنی های ایران است. این ماده پایه ی تولید نوشیدنی‌های دیگری همچون کاپوچینو هم هست. از این رو برای هر کافه داری تهیه اسپرسو با کیفیت و خوشمزه یک هنر به حساب می‌آید. این تنها کافه دار نیست که در تولید اسپرسو دخیل است. بلکه وجه دیگر ماجرا تجهیزات اسپرسو است. در صورتی که تمایل دارید بهترین تجهیزات اسپرسو را با قیمت عمده خریداری کنید؛ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی مکان‌های فروش عمده تجهیزات اسپرسو

اسپرسو یکی از نوشیدنی‌های پر طرفدار این روزهاست که از آن می‌توان نوشیدنی های متنوعی درست کرد. انگشت کوچک این محصولات شگفت انگیز، کاپوچینو است که هزاران نفر طرفدار در سراسر دنیا دارد. البته در صورتی که تمایل داشته باشید به یکی از بهترین کافه‌ها تبدیل شوید، می‌توانید تجهیزات اسپرسویی را تهیه کنید که قابلیت درست کردن کاپوچینو هم داشته باشند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات کامل درباره عرضه قهوه به کانال فروش عمده قهوه مراجعه نمایید.

در واقع موارد بسیاری هستند که می‌توانند یکی از این فروشگاه‌ها را به بهترین بدل کنند. یکی از این موارد قیمت است. فروشگاهی که قیمت مناسب‌تری داشته باشد، به طبع مشتریان بیشتری هم خواهد داشت. در زیر به معرفی چند فروشگاه برتر تجهیزات اسپرسو با قیمت مناسب می پردازیم.

معرفی مکان‌های فروش عمده تجهیزات اسپرسو

  • فروشگاه قهوه پخش

این فروشگاه اینترنتی از اولین تولید کنندگان قهوه و تجهیزات آن در اصفهان است که کار خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است. قیمت مناسب، کیفیت بالا، عمر مفید طولانی و صداقتی که مدیران این مجموعه دارند، مشتریان بسیاری را به خرید از قهوه پخش راغب کرده است. این مجموعه انواع پودر کاپوچینو فله‌‌ای، هات چاکلت فله‌‌ای، انواع قهوه و تجهیزات آن را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این مجموعه با بررسی نیاز مشتریان اقدام به ارائه چای ماسالا با کیفیت کرده است. لوازم جانبی اسپرسو ساز را به راحتی و با اطمینان خاطر از این فروشگاه بخرید. تجهیزات و محصولات این مجموعه با تکنولوژی‌های به روز دنیا ساخته شده اند. از این رو عمر مفید آن‌ها بسیار بالاست. اگرچه هر چقدر بیشتر از این دستگاه‌ها مراقبت کنید، عمر مفید بیشتری خواهند داشت. در صورتی که هر گونه سوالی درباره نگهداری از این دستگاه‌ها، خرید دستگاه و… داشتید می‌توانید از خدمت مشاوره تخصصی این مجموعه استفاده کنید. در صورتی که قصد خرید قهوه را دارید، می توانید برای اطلاع از قیمت قهوه با قهوه پخش همراه شوید.

  • فروشگاه اینترنتی قهوه ایلیا

 این فروشگاه از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده است. این فروشگاه برای خریدهای بیش از ۵۰۰ هزار تومان، ارسال رایگان قرار داده است. دستگاه‌هایی که این فروشگاه به شما ارائه می‌کند، دارای ۷ روز ضمانت بازگشت هستند. از دیگر خدماتی که این مجموعه به مشتریان خود ارائه می‌کند می‌توان به ضمانت اصالت کالا و مشاوره تخصصی اشاره کرد.

معرفی مکان‌های فروش عمده تجهیزات اسپرسو

  • فروشگاه اینترنتی لویا

شما عزیزان می‌توانید تجهیزات اسپرسو موردنیاز خود را هم به صورت عمده و هم به صورت خرد از این فروشگاه با سابقه و معتبر تهیه کنید.

  • فروشگاه اینترنتی قهوه دات کام

محصولاتی که این مجموعه در اختیار شما قرار می‌دهد، از کشور چین وارد شده اند. از این رو می‌توان گفت نسبت به فروشگاه های دیگر قیمت مناسب تری دارد. این فروشگاه اینترنتی در زمینه آموزش تهیه قهوه و اسپرسو نیز فعالیت می‌کند. در واقع می‌توان گفت عمده فعالیت این مجموعه مربوط به حوزه آموزش است. این فروشگاه مدعی است تنوع بالای محصولات در کنار ارائه قیمت مناسب می‌تواند مشتریان را از سراسر دنیا راغب به خرید از این مجموعه کند. برای خرید از این فروشگاه کافی است سری به سایت این مجموعه بزنید.

قهوه پخش؛ تجهیزات اسپرسو قیمت عمده

فروشگاه اینترنتی قهوه پخش حدود ۶ سال است که به صورت تخصصی در زمینه ارائه تجهیزات اسپرسو به مشتریان فعالیت می‌کند. قهوه پخش با ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات و تجهیزات با مناسب ترین قیمت، خریدی لذت بخش را برای مشتریان میسر کرده است.

قهوه پخش؛ تجهیزات اسپرسو قیمت عمده

از جمله دستگاه‌هایی که می‌توانید به بهترین قیمت از این مجموعه تهیه کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسپرسو ساز خانگی
  • اسپرسو ساز صنعتی
  • اسپرسو ساز کپسولی
  • موکاپات
  • قهوه اسپرسو درانواع برندها همراه شناسنامه
  • قرص‌های تمیز کننده اسپرسو
  • ست‌های شات
  • پام تمپر و دیگر تجهیزات جانبی کافه داری

اما برای افرادی که سرمایه کمی برای راه اندازی یک کافی شاپ دارند، توصیه می‌شود از این فروشگاه تجهیزات موردنیاز خود را خریداری کنند. چرا که لوازم مورد نیاز شما را با بهترین قیمت و با قیمت عمده در اختیارتان قرار می‌دهند. کافی است با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864