با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

 هرچه از اهمیت قهوه اسپرسو بگوییم، کم گفته ایم. خرید عمده این قهوه به اندازه خرید خرد آن از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شما هم به دنبال خرید عمده قهوه اسپرسو با کیفیت با بهترین قیمت هستید، تا انتها با قهوه پخش همراه باشید. در صورتی که قصد خرید آسیاب قهوه را دارید، می توانید برای اطلاع از قیمت و مشخصات آسیاب قهوه با مشاورین مجرب قهوه پخش تماس بگیرید.

فروش عمده قهوه اسپرسو

در دنیای کافه داری قهوه اسپرسو یکی از مهم‌ترین قهوه‌ها به شمار می‌رود. قهوه اسپرسو پایه بسیاری از قهوه‌های دیگر از جمله لاته، کاپوچینو، بلک‌‌اند وایت و… است. با این حال این تنها مهارت شما نیست که یک قهوه اسپرسو اصیل و خوشمزه درست کنید. بلکه نوع قهوه و تجهیزاتی که خریداری می کنید نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

همانطور که اطلاع دارید قهوه‌ها از دو نوع دانه ربوستا و عربیکا تشکیل شده اند. درصد هر کدام از این دانه‌ها در انواع مختلف قهوه متفاوت است. کسی که اقدام به فروش عمده قهوه اسپرسو می‌کند، باید درصد موردنیاز از هر کدام از این دانه‌ها را به صورت دقیق بداند و بتواند به شما توضیح دهد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات کامل درباره عرضه قهوه به کانال فروش عمده قهوه مراجعه نمایید.

در فروش قهوه‌ی با کیفیت باید به نکات زیر دقت داشت:

  • در صورتی که قهوه را به صورت دانه و نه پودری می‌فروشید، نباید اثری از روغن روی دانه‌ها مشاهده شود.
  • مدت زمان گذشته از رست شدن قهوه از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • درجه رست شدن قهوه را بدانید و به مشتری توضیح دهید.
  • مرکز تهیه قهوه را بدانید چرا که بخش عظیمی از قهوه مصرفی در ایران از کشور‌های آفریقایی وارد می‌شوند.
  • برند رست کننده قهوه از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • فروش عمده قهوه اسپرسو

به طور کلی دو گروه هستند که اقدام به خرید عمده قهوه اسپرسو می‌کنند. یکی گروه دوست داران قهوه هستند که این محصول را برای مصرف شخصی و به منظور کاهش هزینه پرداختی، به صورت عمده خریداری می‌کنند. گروه دیگر کافه دارانی هستند که به صورت روزانه قهوه‌ی زیادی برای سرو به مشتریان مصرف می کنند.

به افرادی که برای مصرف شخصی این محصول را تهیه می‌کنند توصیه می‌کنیم از قهوه‌های پودر شده و بسته بندی شده استفاده کنند. اما به کافه داران توصیه می‌شود دانه‌های قهوه را بخرند. چرا که در این صورت دیگر لازم نیست هزینه پودر کردن دانه‌های قهوه را بپردازند. از سوی دیگر بهتر می‌توانند کیفیت محصول خریداری شده را تشخیص دهند.

قیمت عمده قهوه اسپرسو

به طور کلی قهوه اسپرسو یکی از قهوه‌های ارزان در بازار ایران به شمار می‌رود. اما به یاد داشته باشید هر محصولی ارزان‌تر باشد به معنی بی‌کیفیت‌تر بودن آن نیست! دلایل مختلفی هستند که روی قیمت عمده قهوه اسپرسو در ایران تاثیر می‌گذارند. همانطور که اشاره کردیم منبع تولید قهوه از اهمیت بالایی برخوردار است. کشورهایی که تنها یک مدل قهوه را تولید می‌کنند مسلم است که قهوه‌های گران‌تری دارند. برای مثال قیمت عمده قهوه اسپرسو برزیل از قهوه‌‌ای که در کشور تانزانیا تولید می‌شود بسیار ارزان‌تر است.

قیمت عمده قهوه اسپرسو

به طور کلی قیمت خرید عمده قهوه اسپرسو بسیار مناسب‌تر از قیمت بسته بندی‌های تک فروشی و کوچک این نوع قهوه است. ممکن است تفاوت قیمت انواع قهوه به دلیل میزان رست شدن و مدت زمان گذشته از رست شدن قهوه باشد. به طور کلی قهوه‌هایی که رست بیشتری داشته‌‌اند، برای تهیه نوشیدنی‌های بر پایه اسپرسو مناسب هستند. از این رو ممکن است قیمت آن‌ها کمی بیشتر باشد. برعکس هرچه مدت زمان کمتری از رست شدن قهوه گذشته باشد قیمت آن پایین‌تر است.

از میان فروشگاه‌های مختلف، قهوه پخش یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تهیه عمده قهوه اسپرسو به شمار می‌رود. چرا که قهوه پخش، قیمت‌های مناسب را در کنار بسته بندی‌های کاملاً بهداشتی و زیبا ارائه می‌کند. یکی از مزایای خرید از فروشگاه ما، مشاوره رایگانی است که در ساعات اداری به شما عزیزان ارائه می کنیم. اگر در سایت مجموعه ما پیام بگذارید در کمترین زمان پاسخ خود را دریافت می‌کنید. از سوی دیگر فروشگاه اینترنتی ما محصولات خود را با یک شناسنامه معتبر ارائه می‌کند. تمام اطلاعات رست شدن و نوع قهوه در شناسنامه روی بسته بندی وجود دارد. برای خرید محصولات این مجموعه نیز کافی است سری به فروشگاه سایت بزنید. علاوه بر این شما می توانید لوازم جانبی اسپرسو ساز و حتی  بهترین دستگاه های اسپرسو ساز را از قهوه پخش بخرید.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864