با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

هزینه راه اندازی کافی شاپ

در سال های اخیر افراد زیادی ممکن است پس از دیدن کافی شاپ های پر از مشتری که به نوشیدن قهوه، چای و انواع کیک و شیرینی ها مشغول هستند، تصمیم گرفته باشند یک کافی شاپ راه اندازی کنند. راه اندازی کافی شاپ نیازمند انجام کارهای مربوط به دریافت مجوز و جمع ‌آوری مدارک لازم برای افتتاح یک کافی شاپ است، اما اصلی ترین بخش راه اندازی یک کسب و کار، برآورد هزینه های مورد نیاز برای راه اندازی آن است. بدون اطلاع از هزینه های مربوط به راه اندازی یک کسب و کار تازه، مطمئناً با شکست مواجه خواهید شد، بنابراین بهتر است با افرادی که در این زمینه تجربه دارند مشورت کنید و از راهنمایی های افراد کاربلد و با تجربه در حرفه راه اندازی کافی شاپ استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی قهوه پخش صفر تا صد خرید تجهیزات کافه و راه اندازی کافی شاپ به شما کمک خواهد کرد. کافی است به وب سایت فروشگاه اینترنتی قهوه پخش مراجعه کنید و یا برای دریافت مشاوره رایگان با شماره درج شده در سایت تماس حاصل بگیرید. این فروشگاه تمامی تجهیزات مورد نیاز برای یک کافی شاپ را در اختیار مشتریان قرار می ‌دهد و شما می توانید انواع دستگاه های قهوه ساز، اسپرسو ساز، تجهیزات جانبی قهوه ساز، ظروف سرو چوبی و ... را از این فروشگاه با قیمت های مقرون به صرفه تهیه کنید.

هزینه راه اندازی کافی شاپ

هزینه تجهیزات کافی شاپ

در رابطه با قیمت و هزینه راه اندازی کافی شاپ باید بدانید که اگر یک کافی شاپ را از شخص دیگری خریداری می کنید نیازی به تهیه تجهیزات ندارید، اما اگر یک مغازه خریداری کنید باید تمام تجهیزات ضروری مانند دستگاه اسپرسو ساز، دستگاه قهوه ساز، آسیاب قهوه، یخچال، اجاق گاز، سیستم تهویه و... را خریداری کنید در حال حاضر قیمت دستگاه اسپرسوساز بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان متغیر است و این بستگی به برند اسپرسو‌ساز دارد. از آنجا که در کافی شاپ ها باید آمادگی سرو قهوه به تعداد بالا را داشته باشید باید دستگاه مقاوم و با کیفیتی را تهیه کنید که دچار مشکل نشوید و یا دستگاه مرتب خراب نشود. قیمت دستگاه قهوه ساز نیز از ده میلیون تومان شروع می ‌شود و بعضی برند ها قیمتی بالاتر از ۵۰ میلیون تومان دارند. هزینه خرید آسیاب اسپرسوساز، از ۸ تا ۵۰ میلیون تومان محاسبه می شود. به طور کلی هزینه راه اندازی یک کافی شاپ به منو شما بستگی دارد، بنابراین هزینه راه اندازی کافی شاپ به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه در رابطه با آن ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

cost settingup coffee shop 2

راه اندازی یک کافی شاپ چقدر هزینه دارد؟

اگر تنها قصد سرو کردن قهوه و چای را داشته باشید، هزینه ‌های مورد نیاز شما با توجه به دستگاه هایی که خریداری می کنید تعیین می ‌شود، اما اگر قصد داشته باشید در کنار قهوه و چای، کیک، بستنی و یا سایر خوراکی های دیگر را نیز سرو کنید باید حدود ۵۰۰ میلیون تومان و بلکه بیشتر برای خرید یخچال، اجاق گاز و وسایل سرو در نظر بگیرید. اگر اطلاع کافی درباره چگونگی راه اندازی کافی شاپ ندارید و نمی دانید راه اندازی یک کافی شاپ چقدر هزینه دارد، برای مدیریت هزینه های ضروری و اطلاع از مراحل راه اندازی یک کافی شاپ می ‌توانید با مشاوران فروشگاه اینترنتی قهوه پخش تماس بگیرید. کافی شاپ ها یکی از مکان های شلوغ و پر تردد هستند که پاتوق جوانان و تمام افراد خانواده هستند، بنابراین می توان به عنوان یکی از کار های سودآور به آن نگاه کرد. البته مدیریت هزینه های ضروری و داشتن دانش کافی در رابطه با صرفه جویی در هزینه ها می تواند به رشد و رونق کسب و کار شما کمک کند. بهتر است قبل از راه اندازی یک کسب و کار با افراد متخصص در زمینه طراحی دکوراسیون کافه، خرید تجهیزات کافی شاپ و چگونگی سرو قهوه، کیک، شیرینی، دسر، بستنی و ... با افرادی که در این زمینه تجربه دارند مشورت کنید تا بتوانید مشتریان خود را جذب کنید و از طریق راه اندازی این کسب و کار درآمدزایی کنید.

 

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864