با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

وارد کننده تجهیزات کافی شاپ

امروزه در هر شهری چندین کافی شاپ حرفه ای وجود دارد که با تنوعی عالی با کیفیت ترین منو را برای مشتری های خود طراحی می کنند. کافی شاپ ها مکان مناسبی برای قرارهای کاری، خانوادگی و ... هستند، از این رو مورد استقبال بیشتر افراد هستند. برای افتتاح یک کافی شاپ باید دستگاه ها و تجهیزات لازم این حرفه را در اختیار داشت، در واقع باید تمامی لوازم و دستگاه ها را مانند قهوه ساز، آسیاب، میکسر، بستنی ساز و ... را تهیه کرد. این تجهیزات و دستگاه ها را برندهای خاصی تولید می کنند. برای افزایش کیفیت کار کافی شاپ بهتر است از تجهیزات برند و اصلی استفاده کرد، از این رو به وارد کننده تجهیزات کافی شاپی نیاز است. شرکت های بسیاری در ایران وجود دارند که به صورت مستقیم با کارخانه های تولید کننده تجهیزات کافی شاپ در ارتباط هستند و بهترین و کاربردی ترین دستگاه ها را با قیمتی مناسب و کیفیتی تضمینی خریداری و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. اغلب این بازرگانی ها قدمت چندین ساله دارند که انواع تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ را از برترین برندها خریداری و به بازار داخلی عرضه می کنند. اکثر شرکت های بازرگانی که وارد کننده انواع تجهیرات کافی شاپی هستند برای رفاه مشتری های خود سایت های آنلاینی راه اندازی کرده اند که با مراجعه به آن ها می توان بهترین خرید را انجام داد.

وارد کننده تجهیزات کافی شاپ

معرفی شرکت های وارد کننده تجهیزات کافی شاپ

همان‌طور که در بالا اشاره شد شرکت های بسیاری وجود دارند که انواع تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ ها را وارد می کنند، این شرکت ها تلاش می کنند با وارد کردن بهترین و با کیفیت ترین برندها رضایت مشتری های خود را جلب کنند، زیرا امروزه اکثر افراد به دنبال کالاهای اصل و با کیفیت هستند، از این رو شرکت ها ی وارد کننده با دقتی بالا و با استفاده از کارشناسانی کاربلد بهترین و کاربردی ترین تجهیزات کافی شاپ را از برندهای معتبر و نامی خریداری و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. این شرکت ها از دیگر کشورها که تولید کنندگان اصلی این محصولات هستند تجهیزات مورد نیاز را خریداری می کنند. در واقع با کارخانه های تولید کننده ارتباط مستقیمی دارند و تمامی تجهیزات کافی شاپی را با تنوعی بالا وارد می کنند. در کل شرکت های وارد کننده تجهیزات کافی شاپ تامین کنندگان اصلی بازار داخلی هستند که انواع دستگاه های کافی شاپی را از اکثر برندهای معتبر خریداری و در اختیار مصرف کنندگان داخلی می گذارند. برخی از این شرکت های وارد کننده تجهیزات کافی شاپ شامل

  • شرکت آوا گستر
  • بازرگانی سینا
  • شرکت براکس
  • شرکت البرز تجهیز
  • تجهیزات صنعتی آریا
  • شعله پردازش ایرانیان
  • شرکت قهوه پخش
  • شرکت استیلا
  • بازرگانی یاران
  • گروه صنعتی وان
  • شرکت تک لوکس
  • شرکت رهپویان اندیشه دنا
  • شرکت آریاتوس

معرفی شرکت های وارد کننده تجهیزات کافی شاپ

قهوه پخش وارد کننده مستقیم تجهیزات کافی شاپ

همان‌طور که می دانید افتتاح یک کافی شاپ کار آسانی نیست و باید با تجربه و علم کافی این کار را شروع کرد، در واقع باید اطلاعات کافی در مورد تجهیزات مورد نیاز داشت تا روند کاری آسان تر پیش رود. برخی از تجهیزات کافی شاپی در داخل تولید نمی شوند، از این رو شرکت ها و بازرگانی هایی وجود دارند که تمامی تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ را از معروف ترین برندها خریداری و وارد می کنند. یکی از وارد کننده های مستقیم تجهیزات کافی شاپی قهوه پخش است که دستگاه ها و ابزارهای ضروری برای هر کافی شاپ را از برترین تولید کننده ها خریداری می کند. تجهیزاتی که قهوه پخش وارد می کنند استاندارهای موردنیاز را دارد، از این رو کیفیت تضمین شده ای دارند. این تجهیزاتی اغلب به گونه ای طراحی شده اند که کارایی آسانی دارند و مصرف کننده بدون آموزش خاصی می تواند از آن ها استفاده کند. در کل برای خرید تجهیزات کافی شاپ باید دقت بسیاری داشت تا کالای مناسبی را خریداری کنید تا کیفیت کار خود را تضمین کنید. قهوه پخش برای آسایش مشتری های خود سایتی را راه اندازی کرده است که با وارد شدن به آن می توان انواع محصولات موجود را با مشخصات کامل مشاهده کرد و با قیمتی ارزان تر از بازار کالای مورد نیاز خود را خریداری و درب محل مورد نظر تحویل گرفت. قهوه پخش عرضه کننده مستقیم تجهیزات کافی شاپ چون دستگاه های قهوه ساز، اسپرسوساز، آسیاب قهوه، لوازم جانبی اسپرسو ساز و... است. از این واردکننده مستقیم تجهیزات کافی شاپ بخرید.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864