با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

ست کامل تمپر قهوه

از ست تمپر و لولر برای صاف و تمپ کردن پودر قهوه در پرتا فیلتر استفاد می شود. ست کامل تمپر قهوه بیشتر برای فضاهای کافی شاپی و توسط باریستاها مورد استفاده قرار می گیرد اما اگر به دنبال تهیه یک فنجان قهوه با طعم و عطر اصیل هستید باید این ابزار و لوازم را در خانه نیز داشته باشید. هر چه میزان فشردگی قهوه در پرتا فیلتر به صورت یکدست تر و یکسان تری انجام شود، عصاره گیری از آن بهتر انجام می شود. این امر باعث می شود قهوه تهیه شده بسیار با کیفیت تر و غلیظ تر شود. هر چه میان سابه ( پودر قهوه ) فضای خالی کمتری وجود داشته باشد، قهوه عمل آمده مرغوب تر است. انواع تمپر و لولر برای دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی نیز وجود دارد. انواع متفاوتی از طرح و مدل های تمپر برای تهیه قهوه وجود دارد. این محصول را باید طبق ویژگی ها و مشخصات فنی که برای آن در نظر گرفته می شود خریداری کرد.

تمپر قهوه وسیله ای بسیار کوچک و در عین حال کاربردی است. این وسیله کوچک که به راحتی در دست جا می شود برای درست کردن قهوه بسیار کاربردی است. معمولا برای تهیه یک فنجان اسپرسوی فوق العاده از تمپر استفاده می شود. نقش این وسیله در کمپرس کردن پودر قهوه اساسی است.

خرید ست لولر و تمپر

هر چه میزان فشرده سازی قهوه بیشتر باشد، آب به سختی از میان آن ها عبور می کند و دانه های قهوه بیشتر و با کیفیت بهتری با آن مخلوط می شوند و در نتیجه قهوه غلطت و عطر بهتری پیدا می کند. برای این منظور می توان از ست لولر و تمپر استفاده کرد. این وسیله های کوچک در اغلب کافی شاپ ها و حتی در منازل نیز وجود دارند. با استفاده از ست لولر و تمپر مناسب، سطح پودر قهوه درون پرتا فیلتر به خوبی صاف و فشرده می شود. با استفاده از تمپر و لولر و صاف کردن سطح قهوه مقداری جا در پرتا فیلتر باقی می ماند.

در خرید ست لولر و تمپر باید به چند مورد دقت داشته باشید. امروزه می توان انواعی از ست های لولر و تمپر را در بازار پیدا کرد. اما اینکه کدام برند ها دارای کیفیت لازم هستند سوالی است که همواره برای خریداران این محصولات وجود دارد. سه مولفه جنس، وزن و قطر تمپر و لولر در خرید آن باید مورد توجه قرار گیرد. برند های معروف بسیاری از این محصول را می توان در فروشگاه های معتبر پیدا کرد.

خرید ست لولر و تمپر

مجموعه قهوه پخش از بهترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی مربوط به ارائه انواع قهوه و تمامی تجهیزات و محصولات مربوط به آن است. با مراجعه به این فروشگاه می توانید از انواع نمونه ست های تمپر و لولر موجود در این فروشگاه دیدن کنید. تمامی ویژگی ها و مشخصات این محصولات در کنار آن ها درج شده است.

ست کامل تمپر قهوه شامل چیست

بهتر است که تمپر ها به صورت ست تهیه شوند تا بتوان با استفاده از آن ها به بهترین نحو پودر قهوه را فشرده کرد. معمولا در ست کامل تمپر قهوه، تمامی لوازم و تجهیزات لازم برای تمپ کردن قهوه در دستگاه پرتا فیلتر وجود دارد. این ست ها بیشتر توسط باریستاها در کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرند. اگر شما یک قهوه خور حرفه ای باشید حتما در آشپزخانه خود به ست تمپر و لولر نیاز دارید تا بتوانید یک فنجان قهوه اصیل و خوش طعم را درست کنید.

ست کامل تمپر قهوه شامل چیست

ست تمپر قهوه با توجه به سایز پرتا فیلتر دستگاه اسپرسوساز خریداری می شود. از آن جایی که این اندازه ها با هم متفاوت است در نتیجه باید به قطر تمپر ها توجه کرد. معمول ترین نوع دستگاه های اسپرسوساز دارای پورتا فیلرهایی با قطر 58 میلی متر هستند. نمونه های دیگری با قطر 49، 53، 51 و 57 نیز وجود دارد که باید با توجه به این اندازه ها، اندازه تمپر را انتخاب کرد. در ست انواع تمپر می توان این محصول را با وزن های متفاوتی انتخاب کرد. در رابطه با وزن این محصول باید دقت داشته باشید که نباید خیلی سنگین و یا سبک باشد.

پارامتر مهم دیگر که در انتخاب تمپر قهوه باید به آن دقت کرد جنس این محصول است. معمولا تمپرهای سیلیکونی دارای محبوبیت و دوام بیشتری هستند. برای انتخاب و خرید ست های با کیفیت تمپر و لولر به سایت فروشگاه اینترنتی قهوه پخش مراجعه فرمایید.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864