با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

فروش لوازم جانبی قهوه ساز در اصفهان

بی شک قهوه از محبوب ترین و خوش طعم ترین نوشیدنی ها در سراسر جهان است که هم به صورت گرم و هم به صورت سرد تهیه و سرو می شود. ممکن است تصور کنید برای تهیه یک قهوه عالی، تنها داشتن دستگاه اسپرسو ساز کافی خواهد بود. اما در واقع برای آماده کردن قهوه ای بی نظیر به وجود دیگر لوازم جانبی قهوه ساز نیز نیاز است. بعضی از این لوازم ممکن است هنگام خرید دستگاه اسپرسو همراه آن باشد و برخی دیگر را باید جداگانه تهیه نمود. فرقی نمی کند که دستگاه قهوه ساز خانگی باشد یا صنعتی یا نیمه صنعتی در هر صورت به تمامی لوازم جانبی قهوه ساز نیاز خواهید داشت. در ادامه این مقاله به معرفی این لوازم می پردازیم.

لوازم جانبی قهوه ساز در اصفهان

لوازم جانبی قهوه ساز معمولا شامل لولر اسپرسو ساز، تمپر اسپرسو ساز، مت تمپر و ناک باکس می شود. لولر اسپرسو ساز ابزاری استوانه ای شکل و فلزی است. این وسیله برای مسطح کردن و یکنواخت کردن قهوه به کار می رود. استفاده از این وسیله باعث می شود کار تمپینگ قهوه به راحتی انجام شود.

برای استفاده از لولر اسپرسو باید آن را روی پرتافیلتر قرار دهید و آن را کمی بچرخانید. موقع انجام این کار نباید به خود قهوه ها فشار وارد شود. بعد از اتمام استفاده از لولر می توانید ببینید که سطح قهوه ها کاملا صاف و یکدست خواهد شد. بهتر است بدانید که لولرها در انواع مختلفی وجود دارند. بعضی از آنها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند یا دو طرفه هستند.

 تمپر اسپرسو ساز ابزاری است که دارای یک سطح صاف یا شیار دار در قسمت زیرین و یک دسته چوبی در قسمت بالایی است. با استفاده از این محصول می توان پودر قهوه را به قرص قهوه تبدیل کرد. با انجام این روش عصاره گیری از قهوه به درست ترین روش انجام می شود. در صورتی که مرحله تمپینگ درست انجام نشود، هنگام ورود آب به گروپ، قهوه ها به بیرون می پاشند. تمپر اسپرسو ساز معمولا همراه با خود دستگاه اسپرسو ساز به فروش می رود. به یاد داشته باشید که سایز پرتافیلر، تمپر و لولر باید یکی باشد.

لوازم جانبی قهوه ساز در اصفهان

وسیله جانبی دیگری که برای آماده سازی قهوه به کارتان می آید، مت تمپر است. این وسیله کاربردی از جنس سیلیکون است و در کنار دستگاه اسپرسو ساز عرضه می شود. این وسیله از آسیب دیدن پرتافیلر و تمپر جلوگیری می کند. ظرفی که تفاله های قهوه در آن جمع می شود ناک باکس نام دارد.

 در مراحل آخر آماده سازی قهوه و هنگام جدا کردن قرص قهوه از پرتافیلتر با ضربه زدن به آن، جمع کردن تفاله قهوه کاری دشوار خواهد بود. وجود ناک باکس باعث می شود جمع آوری تفاله ها به راحتی انجام شود. طراحی این وسیله به نحوی است که می تواند تفاله قهوه را از پرتافیلتر جدا کند. از طرفی جمع کردن تفاله ها کمک به بازیافت آنها می کند.

قهوه پخش؛ عرضه لوازم جانبی قهوه ساز در اصفهان

فروشگاه آنلاین قهوه پخش از اولین عرضه کنندگان انواع لوازم جانبی قهوه ساز در شهر اصفهان است. انواع لوازم جانبی قهوه ساز عرضه شده توسط قهوه پخش شامل انواع تمپر، پام تمپر، لولر، مت تمپر، مت بار، ناک باکس، ظروف سرو چوبی، انواع شات چوبی، سیلو قهوه و ... می شود. فروشگاه قهوه پخش پس از چندین سال فعالیت توانسته است بهترین پودر کاپوچینو فله ای و هات چاکلت فله ای را به صورت آنلاین در اختیار همکاران و دوستداران قهوه قرار دهد. فروش عمده چای ماسالا از دیگر خدمات فروشگاه اینترنتی قهوه پخش است. دستگاه های قهوه ساز، آسیاب قهوه، اسپرسوساز و... از تجهیزات اصلی کافی شاپ است. شما می توانید هر چیزی را که مربوط به قهوه و تجهیزات آن باشد را از قهوه پخش بخرید.

قهوه پخش؛ عرضه لوازم جانبی قهوه ساز در اصفهان

 مدیران مجرب قهوه پخش با احترام به حقوق مشتریان و تسهیل دسترسی ایشان به خدمات ارائه شده توسط قهوه پخش، اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی نموده اند تا بتوانند بهترین محصولات را از معتبرترین برندها با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا در مدت زمان کوتاه به مشتریان گرامی عرضه نمایند. فروشگاه قهوه پخش برای افراد ساکن اصفهان که ترجیح می دهند قهوه و تجهیزات تهیه آن را از فروشگاهی مطمئن و به صورت اینترنتی تهیه کنند بهترین انتخاب است. خرید از فروشگاه قهوه پخش رضایت مشتری را به همراه دارد

برای خرید انواع قهوه، تجهیزات قهوه ساز و لوازم جانبی قهوه ساز می توانید به وب سایت قهوه پخش مراجعه نمایید. در صورتی که قصد خرید قهوه از وب سایت قهوه پخش را دارید، با خیالی راحت سفارش خود را ثبت نمایید؛ محصول مورد نظرتان در زمان و مکانی که تعیین کرده اید تحویلتان داده خواهد شد.

 

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864