با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

 قهوه دومین نوشیدنی پر طرفدار پس از آب در دنیاست. این نوشیدنی پر طرفدار تنوع بسیار بالایی دارد. در ادامه این مقاله شما را با انواع قهوه آشنا می‌کنیم. سپس یکی از بهترین مراکز خرید عمده و جزئی انواع قهوه و تجهیزات کافه داری در اصفهان را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. در ادامه این مقاله با قهوه پخش همراه باشید. در صورتی که قصد خرید قهوه را دارید، می توانید برای اطلاع از قیمت قهوه با قهوه پخش همراه شوید.

انواع قهوه به صورت کلی

قهوه ترک قهوه‌‌ای است که از آسیا و به خصوص کشور ترکیه نشات گرفته است. این محصول شگفت انگیز ۶۰۰ سال قبل و در دربار عثمانی میان مردم رایج شد. از آن زمان تا امروز این قهوه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. به طوری که می‌توان قهوه ترک را یکی از پر طرفدار‌ترین انواع قهوه دانست. تفاوت اصلی این نوع قهوه با سایر قهوه‌ها، عدم عبور دانه‌های قهوه از هیچ گونه فیلتری است. به طوری که هنگام تهیه قهوه پودر قهوه به صورت خالص در آب ریخته و دم می‌شود.

قهوه فرانسه بر خلاف نام آن برزیلی است! دلیل نام گذاری این قهوه این است که برای اولین بار در کشور فرانسه تهیه شد. قهوه فرانسه در واقع همان قهوه ساده است که سابیده می‌شود. سپس آب جوش روی آن اضافه می‌کنند. در نهایت نیز صبر می‌کنند تا به خوبی دم بکشد. با این قهوه می‌توان شیر و شکر نیز استفاده کرد. کافئین این نوع قهوه نسبت به سایر قهوه ها کمتر است اما فراموش نکنید میزان کافئین به کیفیت قهوه‌‌ای که خریده‌‌اید نیز بستگی دارد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات کامل درباره عرضه قهوه به کانال فروش عمده قهوه مراجعه نمایید.

انواع قهوه به صورت کلی

قهوه دمی در دهه اخیر شهرت بسیاری پیدا کرده است. این نوع قهوه به سادگی و با عبور دادن قهوه از یک فیلتر کاغذی تهیه می‌شود. از جمله مواردی که باعث شهرت این نوع قهوه شده، می‌توان به ساده بودن تهیه و عدم نیاز به دستگاه‌های صنعتی اشاره کرد.

اسپرسو در واقع گل سرسبد قهوه هاست. چرا که با داشتن یک دستگاه اسپرسو ساز، یک فنجان پودر قهوه اسپرسو و کمی خلاقیت می‌توانید محصولات بسیاری درست کنید. البته اگر از اسپرسو با کیفیت و اصل استفاده کنید، می‌توانید محصولات جانبی اسپرسو همانند امریکانو، کافه لاته، کاپوچینو و… با کیفیتی نیز داشته باشید.

قهوه فوری آخرین قهوه‌‌ای است که در این بخش به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این قهوه‌ برای افرادی مناسب است که زمان کافی برای دم کشیدن قهوه ندارند. از این رو به دنبال قهوه‌‌ای هستند که در کمتر از چند دقیقه آماده شود. این قهوه‌ نسبت به سایر قهوه‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم طرفداران کمتری دارد اما نکته زمان، برای مصرف کنندگان این قهوه‌ها بسیار مهم است.

خرید عمده و جزئی انواع قهوه در قهوه پخش

ترک، فرانسه، دمی و اسپرسو انواع کلی قهوه هستند که اگر آن‌ها را به صورت عمده خریداری کنید، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

فروشگاه اینترنتی قهوه پخش در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. فروشگاه ما تا به امروز حدود ۵ سال است که به ارائه قهوه با کیفیت، به صورت عمده و جزء می‌پردازد. از این رو می‌توان گفت یکی از فروشگاه‌های با تجربه در این حیطه به حساب می آییم.

خرید عمده و جزئی انواع قهوه در قهوه پخش بسیار ساده است. کافی است قهوه یا تجهیزات قهوه و کافه داری مدنظر خود را انتخاب کنید. سپس در کمترین زمان ممکن می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید و با راهنمایی آنها مناسب ترین محصول را انتخاب و خریداری کنید.

خرید عمده و جزئی انواع قهوه در قهوه پخش

نکته دیگری که خرید عمده و جزئی از فروشگاه ما را ساده کرده است، مشاوره رایگانی است که ارائه می‌کنیم. یک تماس کافی است تا از خبره بودن مشاوران این مجموعه مطمئن شوید. مشاوران ما آموزش دیده‌‌اند تا شما را در روند خرید قهوه یاری کنند.

از سوی دیگر این فروشگاه اینترنتی در قسمت وبلاگ خود اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اطلاعات نه تنها در روند خرید موثر هستند، بلکه به شما در تهیه یک قهوه خوش طعم کمک می‌کنند. همچنین درباره نگهداری از تجهیزات، تهیه قهوه و خرید این تجهیزات نیز اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864