با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

خرید وسایل قهوه [خرید وسایل قهوه از فروشگاه پخش لوازم قهوه قهوه پخش]

آماده کردن قهوه در خانه یا محل کار یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند، اما برای این کار نیاز به خرید وسایل قهوه چون دستگاه قهوه‌ساز است. با خرید چنین تجهیزاتی می‌توانید قهوه و سایر نوشیدنی‌های دلخواه خود را به آسانی تهیه کنید، اما پیش از خرید چنین وسایلی باید مشخص کنید که چه نوع قهوه‌ای را می‌خواهید درست کنید. در این مطلب از قهوه پخش قصد داریم که شما را با تجهیزات لازم برای سرو قهوه آشنا کنیم، پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات کامل درباره عرضه قهوه به کانال فروش عمده قهوه مراجعه نمایید.

خرید وسایل قهوه [خرید وسایل قهوه از فروشگاه پخش لوازم قهوه قهوه پخش]

وسایل قهوه شامل چه مواردی می شود؟

به طور کلی قهوه به 3 دسته شامل قهوه‌های دمی، قهوه اسپرسو و قهوه‌های فوری تقسیم می‌شود. برای داشتن یک نوشیدنی لذت‌بخش نباید کیفیت دانه‌های قهوه را نیز نادیده بگیرید. بهترین نوع قهوه در جهان عربیکا و روبوستا هستند. برای تهیه قهوه دمی باید دانه‌های آسیاب شده قهوه را در مجاورت آب جوش قرار دهید، بنابراین این نوع نوشیدنی نسبت به قهوه‌های دیگر دیرتر تهیه می‌شود، اما عطر خوشی که از این قهوه در فضا پر می‌شود، قابل مقایسه با قهوه‌های آماده نیست. امروزه دستگاه‌های قهوه‌ساز مختلفی شامل کمکس، فرنچ پرس، V60 و ایروپرس وجود دارند که برای تهیه قهوه مورد استفاده قرار می‌گیرند. قهوه اسپرسو نیز به دو دلیل طرفداران زیادی دارد. اولین مورد آن است که اسپرسو در مدت زمان کوتاهی در حدود 3 دقیقه آماده می‌شود، همچنین با اسپرسو و به کمک دستگاه اسپرسوساز امکان آماده‌سازی نوشیدنی‌های دیگری مانند کاپوچینو، لاته، آمریکانو و موکا وجود دارد. برای تهیه قهوه‌های فوری نیز تنها به آب جوش و فنجان نیاز دارید. اگر قصد درست کردن قهوه‌هایی غیر از قهوه‌های فوری را دارید، خرید آسیاب قهوه را نیز در لیست خرید وسایل قهوه خود قرار دهید. هر نوشیدنی بر پایه قهوه‌ای نیاز به پودر قهوه مخصوص به خود را دارد. انواع آسیاب قهوه در دو نوع دستی و برقی در بازار موجود است. آسیاب برقی، دانه‌های قهوه را در درجات مختلف خرد می‌کند. برای تهیه قهوه توسط برخی از قهوه‌سازها به یک سری لوازم جانبی نیز نیاز است، برای مثال هنگامی که می‌خواهید اسپرسو درست کنید، باید پرتافیلتر، تمپر و پیچر داشته باشید، همچنین برای دم کردن قهوه با برخی از قهوه‌سازها به فیلتر کاغذی احتیاج دارید. اما برخی از این تجهیزات مانند فرنچ پرس، موکاپات و قهوه جوش به هیچ لوازم جانبی وابسته نیستند و فقط باید خود وسیله را داشته باشید.

وسایل قهوه شامل چه مواردی می شود؟

آیا خرید وسایل قهوه برای خانه با خرید وسایل قهوه برای کافی شاپ متفاوت است؟

بگذارید که پاسخ این پرسش را با یک مثال برای شما توضیح دهیم. فرض کنید که یک ماشین شخصی دارید که برای رفت‌وآمد در سطح شهر و مسافرت عملکرد مناسبی دارد. آیا عاقلانه است که از این ماشین برای حمل بار استفاده کنید؟ پاسخ این سوال بسیار مشخص است. خودروی شخصی برای حمل بارهای سنگین و حجیم ساخته نشده است و نمی‌تواند در برابر وزن بار زیاد مقاومت کند. تفاوت بین تجهیزات تهیه قهوه خانگی با دستگاه‌های قهوه‌ساز یا اسپرسوساز صنعتی مخصوص کافی شاپ‌ها نیز در همین است. تجهیزات آماده‌سازی قهوه خانگی بدنه‌ای سبک و ظریف، پمپ با ظرفیت استاندارد دارند که میزان تحمل آن‌ها برای استفاده‌های زیاد پایین است، همچنین این وسایل خانگی مصرف انرژی پایینی دارند، اما قهوه‌سازهای صنعتی برای این‌که استحکام بیشتری داشته باشند، از فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند. این ماشین‌آلات دارای دیگ‌های بخار با ظرفیت زیاد هستند که برای هر کافه‌ای ضروری است. این تجهیزات توانایی تولید صدها نوشیدنی اسپرسو، کاپوچینو و لاته را در طول روز دارند، به همین دلیل دستگاه‌های تهیه و سرو نوشیدنی مخصوص کافی شاپ‌ها از قیمت بیشتری نسبت به نمونه‌های خانگی برخوردار هستند. در خرید وسایل قهوه نیز مانند هر وسیله دیگری باید به کیفیت آن‌ها توجه کرد. در آشپزخانه‌های خانگی با وسایل و ظروف مختلف با ملایمت بیشتری کار می‌شود، اما در یک کافی شاپ مملو از مشتری نمی‌توان انتظار ملایمت در هنگام کار با دستگاه‌های متنوع داشت، بنابراین مهم است که تجهیزات کافی شاپ کیفیت بالایی داشته باشند که دیرتر دچار مشکل شوند، همچنین در کافی شاپ تعداد وسایل شامل فنجان‌ها، وسایل اندازه‌گیری و پارچ‌ها متفاوت است.

آیا خرید وسایل قهوه برای خانه با خرید وسایل قهوه برای کافی شاپ متفاوت است؟

خرید وسایل قهوه از فروشگاه پخش لوازم قهوه قهوه پخش

قهوه پخش فروشگاه معتبری است که در زمینه ارائه انواع قهوه و تجهیزات مورد نیاز آماده‌سازی و سرو قهوه فعالیت می‌کند. این مجموعه خدمات خود را علاوه بر مشتریان خانگی به افرادی که قصد راه اندازی کافی شاپ دارند نیز ارائه می‌دهد. برخی از کالاهای عرضه شده در این آنلاین شاپ عبارتند از:

  • انواع دانه قهوه فرآوری شده
  • انواع قهوه برند
  • انواع اسپرسوساز و قهوه‌ساز
  • لوازم باریستا
  • تجهیزات آشپزخانه
  • آسیاب قهوه

شما مشتریان گرامی می‌توانید برای خرید وسایل قهوه و اطلاع از قیمت این محصولات با کارشناسان فروش ما در قهوه پخش تماس بگیرید، همچنین اطلاعات مفیدی در این وب‌سایت برای بالا بردن سطح آگاهی علاقه‌مندان به طعم قهوه و صنعت قهوه در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864