با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

تجهیزات قهوه و کافی شاپ

امروزه تعداد مشتریانی که در کافی شاپ نوشیدنی‌های خاصی همچون اسپرسو سفارش می‌دهند، بیشتر از افرادی است که تمایل به نوشیدن قهوه کلاسیک بدون شکر دارند. بنابراین شما به عنوان صاحب کافی شاپ برای کسب موفقیت بیشتر در کار خود باید امکانات لازم برای پاسخگویی به همه سلیقه‌ها را داشته باشید. تجهیزات قهوه و کافی شاپ باید مدرن باشد که نیازهای مشتریان را برآورده سازند. در این مقاله از وب‌سایت قهوه پخش به معرفی وسایل مربوط به قهوه در یک کافی شاپ می‌پردازیم. در صورتی که قصد خرید آسیاب قهوه را دارید، می توانید برای اطلاع از قیمت و مشخصات آسیاب قهوه با مشاورین مجرب قهوه پخش تماس بگیرید.

تجهیزات قهوه و کافی شاپ

تجهیزات مربوط به قهوه در کافی شاپ شامل چه مواردی می شود؟

کافی شاپ‌های امروزی علاوه بر سرو نوشیدنی‌هایی بر پایه قهوه، انواع مختلفی از نوشیدنی و غذا را نیز سرو می‌کنند. بنابراین در چنین مراکزی علاوه بر وجود دستگاه‌های تهیه و سرو انواع قهوه تجهیزات دیگری نیز برای آماده‌سازی انواع غذا و سایر نوشیدنی‌ها نیز وجود دارند، اما در ادامه فقط برخی از تجهیزات مورد نیاز برای درست کردن و سرو قهوه و مشتقات آن معرفی شده‌ است.

  • دستگاه اسپرسوساز: خرید یک دستگاه اسپرسوساز مناسب به شما این امکان را می‌دهد که از دانه‌های درجه یک قهوه نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای همچون لاته، موکا و کاپوچینو تهیه کنید.
  • دستگاه آسیاب قهوه اسپرسو: آسیاب قهوه با کیفیت یکی از لوازم ضروری برای هر کافی شاپی محسوب می‌شود و در واقع این دستگاه عنصری مهم در سرو نوشیدنی‌های درجه یک برای مشتریان است. آسیاب قهوه اسپرسو با آسیاب‌های دانه قهوه معمولی تفاوت‌هایی دارد، چرا که این دستگاه دانه‌ها را به صورت ذره‌ای خرد می‌کند. بهتر است که آسیاب قهوه اسپرسو خود را متناسب با اسپرسوساز خود بخرید.
  • دستگاه آسیاب قهوه معمولی: یکی از تجهیزات قهوه و کافی شاپ آسیاب قهوه است که با کمک آن هم قهوه معمولی و هم قهوه بدون کافئین تهیه می‌شود.
  • دستگاه قهوه جوش: دستگاه قهوه جوش به دلیل کاربرد زیاد خود در طول روز باید کیفیت خوبی داشته باشد.
    دکانتور و ایرپات قهوه: اغلب افراد قهوه را در شیشه دکانتور دم می‌کنند، اما برای این منظور دستگاه قهوه جوش کف استیل و ایرپات قهوه نیز وجود دارند.
  • تمپر اسپرسو: تمپر اسپرسو وسیله‌ای کوچک است که برای فشردن پودر قهوه در محفظه آن پیش از دم کردن اسپرسو استفاده می‌شود. این ابزار دستی بسیار مهم است، زیرا برای داشتن اسپرسویی خوشمزه پودر قهوه باید به صورت یک‌دست در محفظه قرار گرفته باشد.
  • پارچ شیر: اگر می‌خواهید مشتریان امروزی خود را راضی نگه دارید، باید هنر سرو لاته و کاپوچینوی درجه یک را بلد باشید. برای این کار به یک ابزار مهم در لیست تجهیزات قهوه و کافی شاپ به نام پارچ شیر فوم نیاز دارید. از این وسیله برای ترکیب شیر با بخار آب جوشیده و تبدیل شیر به فوم استفاده می‌شود.
  • باکس استیل جمع آوری قهوه: باکس‌های استیل به منظور ریختن مایعات سرریز شده در هنگام تهیه نوشیدنی یا باقیمانده قهوه درون فنجان‌ها به درون آن در بخش‌های مختلف آشپزخانه قرار می‌گیرد. این تجهیزات محیط سرو نوشیدنی و تهیه غذا را تمیز نگه داشته و روند آماده‌سازی خوراکی‌ها را سریع‌تر می‌سازند.
  • پیمانه های اندازه گیری و ترازو: در کافی شاپ برای اندازه‌گیری دقیق بسیار مهم است که تعداد زیادی پیمانه و قاشق اندازه‌گیری داشته باشید. در حال حاضر پیمانه‌هایی مخصوص کاربردهای قهوه نیز وجود دارند. ترازوی دیجیتال نیز برای اندازه‌گیری مواد اولیه یا کیسه کردن قهوه‌های فله‌ای و فروش آن‌ها بکار می‌رود.
  • دستگاه آب جوش: اکثر دستگاه‌های قهوه‌ساز به ماشین تهیه آب جوش مجهز هستند. اما از آنجایی که تقاضا برای آب جوش زیاد است، دستگاه دیسپنسر آب جوش یا آب جوش کن ظرفیت آب جوش را در کافی شاپ بالا می‌برد.

تجهیزات مربوط به قهوه در کافی شاپ شامل چه مواردی می شود؟


حداقل های مورد نیاز برای تجهیز یک کافی شاپ برای سرو قهوه

به طور کلی ظروف مورد نیاز کافی شاپ باید متناسب با خوراکی‌هایی انتخاب گردند که در آن مکان سرو می‌شوند. وسایلی مانند فنجان‌های قهوه‌خوری، بشقاب زیردستی و قاشق همزنی برای سرو قهوه نیاز است. اگر قصد راه اندازی یک کافی شاپ را دارید، برای شروع کار به برخی از تجهیزات قهوه و کافی شاپ نیاز دارید که این موارد عبارتند از:

  • دستگاه اسپرسوساز
  • آسیاب قهوه
  • قهوه
  • یخچال
  • قهوه جوش
  • ترازوی دیجیتال
  • تصفیه آب
  • سیلوی قهوه

همچنین شما باید برخی لوازم مصرفی مانند انواع فنجان و ماگ سرو نوشیدنی، شکرپاش، لیوان کاغذی، شکلات و شیر را نیز تهیه کنید. البته وجود تجهیزات مورد نیاز برای شستشوی ظروف مانند سینک ظرفشویی یا ماشین ظرفشویی نیز مهم هستند. طراحی شکیل ویترین بار گرم و سرد به همراه مبلمان‌ زیبا و راحت نیز در جلب مشتریان نقش موثری دارند. شما می توانید با کمک مشاوران قهوه پخش کافی شاپ خود را راه اندازی کنید، همپنین می توانید تجهیزات قهوه و کافی شاپ را از فروشگاه ما تهیه کنید. بهترین تجهیزات قهوه و کافی شاپ را در قهوه پخش می توانید پیدا کنید. لوازم جانبی اسپرسو ساز را با اطمینان کامل از قهوه پخش بخرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید با کارشناسان فروش قهوه پخش در ارتباط باشید.

 

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864