با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

انواع کاپوچینو؛ مدل های مختلف کاپوچینو را بشناسید

کاپوچینو یک نوع نوشیدنی کافئین دار است که به دلیل طعم و مزه خاصی که دارد محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است، این نوشیدنی اولین بار در ایتالیا به جهان عرضه شد. کاپوچینو از سه ماده قهوه اسپرسو، شیر و فوم شیر تهیه می شود که برخی افراد برای ایجاد طعم های خاص انواع چاشنی و افزودنی را به آن اضافه می کنند، در واقع وجود همین افزودنی ها سبب شده کاپوچینو در انواع مختلفی تولید شود. کاپوچینو جزء معروف ترین نوشیدنی هایی است که پایه اسپرسو دارد و طعم آن چیزی ما بین شیر و اسپرسو است و در تمامی مدل های آن می توان طعم خامه ای و ابریشمی را حس کرد. تنوع مدل های کاپوچینو در روش تهیه آن ها است، در واقع دستورالعمل های مختلفی که برای تهیه کاپوچینو وجود دارد که سبب ایجاد چندین طعم مختلف شده است. برای درست کردن کاپوچینو می توان با کم و زیاد کردن مواد اولیه با توجه به ذائقه بهترین مدل کاپوچینو را تولید کرد. اولین مدل کاپوچینو همان فرم استاندارد آن است که تمام مواد را به یک میزان با هم مخلوط می کنند که طعم ملایمی دارد. مدل دوم کاپوچینو به گونه ای است که میزان اسپرسو کاپوچینو بیشتر از شیر و فوم شیر است، از این رو طعم آن به قهوه نزدیک تر و نسبتا تلخ تر است. مدل سوم کاپوچینو که بیشتر در اتریش مورد استفاده قرار می گیرد مدل دارک است و در این مدل به جای اسپرسو از قهوه دارک استفاده می شود.

انواع کاپوچینو؛ مدل های مختلف کاپوچینو را بشناسید

شناخت کلی کاپوچینو

کاپوچینو به دلیل ترکیبات قابل تغییری که دارد، اکثر ذائقه ها آن را دوست دارند و به آسانی می توان در ترکیب آن تغییر ایجاد کرد و به طعم دلخواه خود رسید. البته دقت کنید کاپوچینو باید سه عنصر اصلی شیر، فوم شیر و قهوه را داشته باشد و تنها می توان میزان آن ها را تغییر داد. کاپوچینو به دلیل محبوبیت بسیار میزان استفاده بالایی دارد، از این رو شرکت های بسیاری وجود دارند که انواع کاپوچینو را با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می کنند. تولید کنندگان کاپوچینو در تلاش هستند که با بهترین دستورالعمل ها و به روزترین تجهیزات کاپوچینوهای خوش طعمی را تهیه کنند که راحت و سریع آماده می‌شوند. در کل برندهای بسیاری در جهان وجود دارند که انواع کاپوچینو را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند که اغلب آن ها سابقه فعالیت طولانی دارند و جزء شرکت های معتبر دنیا هستند. برندهای تولید کاپوچینو با افزودن برخی اسانس ها و ترکیبات می توانند طعم های خاصی را ایجاد کنند، برخی از این ترکیبات شامل خامه غیر لبنی، اسانس فندق، پودر شیر بدون چربی، پودر کاکائو و ... است. برخی افراد به طعم تلخ قهوه علاقه ای ندارند و ترجیح می دهند نوشیدنی مصرف کنند که طعم ملایم و شیرین تری داشته باشند، از این رو بهترین گزینه کاپوچینو است و همین موضوع سبب محبوبیت بیشتر کاپوچینو شده است.

شناخت کلی کاپوچینو


انواع کاپوچینو کدام است؟

همانطور که گفته شد، کاپوچینو با توجه به تغییراتی که در ترکیبات آن ایجاد می شود انواع مختلفی دارد که در زیر انواع آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • کاپوچینو سنتی: این نوع کاپوچینو به صورت سنتی و قدیمی تهیه می شود و برای درست کردن آن به اسپرسو دوبل و کف شیر بخار شده نیاز است.
  • کاپوچینو فردو: این مدل کاپوچینو به مدل یخی نیز معروف است که با اضافه کردن تکه های یخ در کاپوچینو گرم سنتی می توان آن را درست کرد.
  • کاپوچینو لایت: نام دیگر این نوشیدنی کاپوچینو چیارو یا مرطوب است که با استفاده از شیر گرم، قهوه و کف شیر بخار شده درست می شود. این نوع کاپوچینو به نسبت رقیق تر است و از نظر ظاهری به کافه لاته شباهت بیشتری دارد.
  • کاپوچینو خشک: این مدل با توجه به نامی که دارد از کاپوچینو خشک با شیر کمی تهیه می شود. کاپوچینو خشک کف بیشتری دارد و قسمت مایع آن تیره است.

در کل کاپوچینو را می توان در انواع مختلفی تولید کرد و برای این کار تنها به مقداری تغییر در میزان مواد اولیه و طریقه تهیه آن نیاز است. از گذشته تا به امروز با پیشرفت علم و فناوری روش های متفاوتی برای سرو این نوشیدنی پیشنهاد شده است که مدل های سنتی و خانگی طعم قوی تری دارند، اما مدل های فوری به دلیل استفاده سریع طرفداران بیشتری دارند.

 انواع کاپوچینو کدام است؟


راهنمای خرید انواع کاپوچینو

شرکت های زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که انواع کاپوچینو را با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می کنند، این تولیدی ها کاپوچینو را به صورت بسته بندی و کیلویی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند و هر فرد متناسب با نیاز خود می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد. کاپوچینو را به صورت آماده یا سنتی می توان تهیه کرد که مدل های آماده به دلیل راحتی و فوری بودن طرفداران بیشتری دارند. برای خرید انواع کاپوچینو باید به موارد زیر دقت کرد تا خرید مناسب تری داشت

  • برند تولید کننده
  • کیفیت مواد اولیه مورد استفاده
  • طعم مناسب کاپوچینو
  • ضمانت کیفیت
  • قیمت مناسب
  • تهیه آسان

شما می توانید انواع کاپوچینو را در فروشگاه معتبر قهوه پخش بخرید. فروشگاه قهوه پخش عرضه کننده بهترین و مرغوب ترین انواع کاپوچینو است.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 9صبح تا 18عصر 09134269864