با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

بهترین زمان مصرف کاپوچینو؛ چه زمانی و چطور کاپوچینو بخوریم؟
کاپوچینو نوشیدنی پرطرفداری است که برای اولین بار توسط مردم کشور ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت. پایه و اساس این نوشیدنی محبوب، دانه های قهوه است و هر فنجان کاپوچینو به اندازه یک فنجان اسپرسو کافئین دارد. برای تهیه کاپوچینو باید دو شات قهوه اسپرسو با مقداری شیر و شکر ترکیب شود. اگر چه زمان مصرف کاپوچینو در کشورهای مختلف متفاوت است، اما می توان بر اساس ساعات بدن و علم، از بهترین زمان مصرف کاپوچینو مطلع شد.
بهترین زمان مصرف کاپوچینو؛ چه زمانی و چطور کاپوچینو بخوریم؟

بهترین زمان مصرف کاپوچینو کی است؟

مردم اروپا قهوه و کاپوچینو را در وعده صبحانه استفاده می کنند. این در حالی است که در کشورهای آمریکایی نوشیدن کاپوچینو و قهوه به بعد از شام مرسوم است. حال این سوال مطرح می شود که نوشیدن کاپوچینو در چه زمان هایی بهتر است؟ شاید جالب باشد که بدانید نوشیدن کاپوچینو در ساعات مختلف می تواند اثرات منفی زیادی بر خواص آن داشته باشد و حتی ممکن است آن را از ماده ای سودمند و مفید تبدیل به نوشیدنی مضر نماید. SCN بخشی از مغز است که مسئولیت کنترل هورمون استرس یا کورتیزول را بر عهده دارد. کمبود این هورمون در بدن موجب ایجاد حس خواب آلودگی برای فرد می شود، لذا اغلب افراد برای بالا بردن سطح هوشیاری خود اقدام به مصرف کاپوچینو و دیگر انواع قهوه می نمایند. بدن هر انسان دارای یک چرخه 24 ساعته مختص به خود است. مغز هر فرد با توجه به چرخه شبانه روزی آن در زمان های مخصوصی هورمون استرس آزاد می کند. مصرف کاپوچینو در بازه زمانی که بدن به اندازه کافی کورتیزول دارد، نه تنها مفید نیست بلکه می تواند آثار مخربی را نیز برای بدن به همراه داشته باشد، اما چنانچه نوشیدن قهوه و کاپوچینو در ساعاتی صورت گیرد که میزان هورمون استرس در پایین ترین سطح خود قرار دارد، موجب بالا رفتن انرژی بدن شده و مانع از بهم ریختگی اعصاب و تنش در فرد می شود. افرادی که به طور روتین ساعت شش و سی دقیقه صبح از خواب بیدار می شوند، در بازه های زمانی 8 تا 9 صبح، 12 تا 13 ظهر و 5:30 تا 6:30 عصر، بیشترین میزان کورتیزول را در بدن خود دارند. سایر افراد نیز می توانند با توجه به ساعت بیدار شدن خود از خواب، بازه های اختصاصی خود را به دست آورند. استفاده از کاپوچینو در دقایق ابتدایی صبح می تواند استرس فرد را بالا ببرد، چرا که میزان کورتیزول در این زمان در حد بالایی قرار دارد، همچنین مصرف قهوه و مشتقات آن در ساعات صرف ناهار نیز نمی تواند مطلوب باشد. نوشیدن قهوه در لحظات پایانی بعد از ظهر نیز توصیه نمی شود، زیرا اثرات کافئین مصرف شده می تواند باعث بی خوابی شبانه فرد می شود، لذا با توجه به تمام موارد یاد شده فوق می توان گفت که ساعت 9:30 تا 11:30 صبح بهترین زمان نوشیدن کاپوچینو برای یک فرد عادی است.
بهترین زمان مصرف کاپوچینو کی است؟

کاپوچینو را با چی بخوریم؟

این‌که در کنار کاپوچینو چه چیزی سرو شود، وابسته به ذائقه افراد است، اما به طور کلی اغلب طرفداران این نوشیدنی، آن را همراه با چیز کیک مصرف می کنند. خوردن کیک شکلاتی به همراه کاپوچینو نیز طعم دلنشینی را ایجاد می کند. البته اگر فردی درگیر وزن بالا است و رژیم های تغذیه ای را در پروسه روزانه خود تجربه می کند، بهتر است که صرفاً با تزئین کاپوچینو به وسیله وانیل، شکلات و طعم دهنده های دیگر، از خوردن میان وعده ها و کیک های پرکالری صرف نظر نماید. شما می توانید از فروشگاه قهوه پخش بهترین و باکیفیت ترین کاپوچینو را بخرید و لذت نوشیدن کاپوچینو خوب را در طول شبانه روز تجربه کنید.
نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864