با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

فرق کاپوچینو و نسکافه چیست و چه تفاوتی با هم دارند؟

بسیاری از دوستداران قهوه هنگام مراجعه به کافی شاپ این سوال برایشان پیش می آید که فرق کاپوچینو و نسکافه چیست؟، به همین دلیل این افراد معمولا به یک نوشیدنی ثابت پایبند هستند و ریسک امتحان کردن یک نوشیدنی گرم جدید را نمی پذیرند. اگر شما نیز در این گروه از اشخاص قرار دارید، پس در ادامهتا انتهای مطلب با ما همراه باشید، چرا که در این مقاله می خواهیم تفاوت این دو نوشیدنی دلچسب و خوشمزه را مشخص کنیم. نوشیدن این دو نوع نوشیدنی کافئین دار به هضم غذا کمک می کند. علاوه بر این نسکافه و کاپوچینو در درمان درد چشم، سرماخوردگی، سرفه و بیماری هایی ماند نقرس و خونریزی لثه موثر هستند. مصرف این نوشیدنی ها با از بین بردن خستگی باعث ایجاد هوشیاری می شود. بنابراین مصرف به اندازه این‌گونه نوشیدنی ها توصیه می شود.

فرق کاپوچینو و نسکافه چیست و چه تفاوتی با هم دارند؟

تفاوت کاپوچینو و نسکافه چیست؟

برای درک بهتر فرق کاپوچینو و نسکافه در ابتدا بهتر است که با این دو نوشیدنی بیشتر آشنا شوید. در حقیقت نسکافه نام تجاری یک شرکت است که قهوه فوری تولید می کند. درست کردن این نوع قهوه بسیار آسان است و شما تنها به آب داغ و پودر قهوه فوری نیاز دارید. البته گاهی اوقات بعضی از افراد برای تهیه نسکافه از خامه نیز استفاده می کنند. برای تهیه نسکافه نیازی به استفاده از دستگاه خاصی نیست. با وجود این‌که مصرف قهوه فوری در سراسر جهان بسیار زیاد است، اما این محصولات فوایدی که قهوه های غیر آماده مانند اسپرسو و لاته دارند را در بر نخواهد داشت. کاپوچینو نیز با پودر اسپرسو تهیه می شود که روی آن مقداری کف شیر و خامه قرار می گیرد. بنابراین کاپوچینوهای فوری تهیه شده توسط برندهای مختلف مانند در واقع کاپوچینوی واقعی نیستند. در مورد تفاوت طعم کاپوچینو و نسکافه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. از آنجایی که ترکیبات موجود در نسکافه به صورت جداگانه وجود ندارند، امکان آماده سازی آن توسط شخص میسر نیست. برای این نوشیدنی تنها باید قهوه فوری را با مقداری شکر همراه درون آب داغ حل کنید. بنابراین از این نوشیدنی نمی توان انتظار طعم خیلی قوی و واقعی را داشت. طعم نسکافه های آماده برای سازگاری با ذائقه های مختلف اندکی ملایم تر شده است.
  2. اگر از کاپوچینوهای آماده در بازار استفاده کنید، نکته قابل توجه در آن ها عطر و رایحه کاپوچینو است.
  3. در صورت تهیه کاپوچینو با دستگاه اسپرسو ساز امکان چشیدن طعم واقعی و تلخ اسپرسو به همراه کف شیر و خامه وجود دارد.
  4. تهیه کاپوچینو به زمان بیشتری نیاز دارد و برای درست کردن آن باید به دستگاه اسپرسوساز دسترسی داشته باشید.

تفاوت کاپوچینو و نسکافه چیست؟

بین کاپوچینو و نسکافه کدام را انتخاب کنیم؟

عطر و طعم مسئله ای است که به ذائقه هر کس بستگی دارد. این‌که شما طعم شیر گرم و خامه ای با مقداری قهوه را دوست داشته باشید یا طعم نسکافه را بپسندید، کاملا سلیقه ای است. میزان کافئین نیز یکی دیگر از موارد فرق کاپوچینو و نسکافه به شمار می رود. در صورتی که کاپوچینو را با دستگاه اسپرسو ساز تهیه کنید، میزان کافئین آن نسبت به مقدار کافئین نسکافه بیشتر خواهد شد. البته اگر هر دو نوع نوشیدنی از نوع آماده های موجود در بازار باشد، از نظر میزان کافئین تفاوت زیادی با یکدیگر خواهند داشت. کافئین در افراد مختلف واکنش های متفاوتی را به همراه دارد. بنابراین در صورت داشتن بیماری های قلبی یا مشکلات دیگر در مصرف این ماده احتیاط لازم را به خرج دهید. اگر طعم و مزه شیری و خامه ای بیشتر مورد علاقه شما است، قطعا کاپوچینو گزینه مناسبی برای شما محسوب می شود، همچنین اضافه کردن مقداری شکلات به کاپوچینو نیز بسیار تاثیرگذار است و بسیاری را تحت تاثیر طعم و عطر آن قرار می دهد. بنابراین این کاملا به شما بستگی دارد که متناسب با ویژگی های خود نوشیدنی مورد علاقه تان را انتخاب کنید. بیشتر افراد طعم کاپوچینو را دوست دارند، بنابراین می توان استدلال کرد که کاپوچینو مورد علاقه ترین نوشیدنی در بین این دو نوع نوشیدنی محسوب می شود. اما به یاد داشته باشید که برخی از افراد نوشیدنی های جدید را هرگز امتحان نمی کنند، بنابراین شاید دلیل محبوبیت زیاد کاپوچینو این موضوع باشد. حال که با تفاوت بین کاپوچینو و نسکافه شدید، می توانید نسکافه و کاپوچینو باکیفیت و مرغوب را از فروشگاه قهوه پخش بخرید.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864