با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

بزرگترین وارد کننده قهوه در ایران

قهوه یکی از نوشیدنی های بسیار پرطرفدار، خوش عطر و خوش طعم در کشور ما است؛ که در انواع مختلف همچون قهوه ترک، اسپرسو، قهوه عربی و قهوه فرانسوی مورد استفاده علاقمندان های خود قرار می گیرد. قهوه از کشورهای مختلف همچون امارات، هند، برزیل، اندونزی، چین و ایتالیا وارد می شود. بزرگترین تولید کنندگان قهوه کشورهایی همچون برزیل، ویتنام، هند و اندونزی هستند که قهوه را با کیفیت بالا و تنوع زیاد تولید کرده و سپس به سراسر جهان ارائه می ‌کنند. کشور ما نیز به عنوان یکی از واردکنندگان بزرگ قهوه در این عرصه فعالیت دارد.
وارد کنندگان قهوه در ایران عمدتا قهوه را به صورت آسیاب نشده و خام خریداری کرده و سپس نسبت به فرآوری آن، رست آن و بسته بندی آن در داخل کشور اقدام می کنند. انواع مختلف قهوه با طعم های متفاوت، درصد کافئین مختلف و با عطر و بوی متفاوت در بازار فروش موجود هستند، که هر کدام از آن ها نیز نام مخصوص و منحصر به فرد خود را دارند.
ما در این مقاله از سری مقالات وبسایت بزرگ قهوه پخش در مورد واردکنندگان قهوه و انواع مختلف قهوه که توسط شرکت های وارداتی به بازار کشور وارد می شوند صحبت خواهیم کرد.

بزرگترین وارد کنندگان قهوه در ایران چه کسانی هستند؟

بزرگترین وارد کنندگان قهوه در ایران چه کسانی هستند؟

بزرگترین وارد کنندگان قهوه در ایران کسانی هستند که انواع مختلف قهوه را از کشورهای تولید کننده بزرگ آن در سراسر جهان همچون اندونزی، ویتنام و هند وارد می کنند. البته برزیل نیز یکی از تولیدکنندگان بزرگ قهوه است که انواع مختلف قهوه های درصد کافئین بالا و کیفیت پایین آن به کشور ما وارد می شوند. وب سایت فروشگاهی قهوه پخش نیز در راستای عرضه انواع مختلف قهوه در طعم ها و عطر های مختلف، اقدام به وارد کردن نوع درجه یک و عالی قهوه به صورت عمده به کشور نموده است.
این قهوه ها پس از وارد شدن در بسته بندی های کاملا استاندارد در معرض فروش قرار می گیرند و مشتری می تواند انواع مختلف قهوه را هم به صورت آسیاب شده و هم به صورت آسیاب نشده در حجم های دلخواه خود خریداری کند. همانطور که گفتیم انواع مختلف قهوه با درصد کافئین بالا و پایین به بازار فروش ارائه می شوند. اغلب قهوه های تلخ موجود در بازار دارای درصد کافئین بالا نیز هستند.
یک قهوه ایده آل و درجه یک در هنگام دم کردن عطر بسیار خوبی از خود متصاعد می کند. همچنین قهوه های خوب و درجه یک که در وبسایت قهوه پخش ارائه شده اند عاری از هرگونه افزودنی های متفرقه هستند. در واقع قهوه هایی که توسط بزرگترین واردکنندگان قهوه به کشور وارد می شوند از نوع درجه یک، تازه و عالی هستند به همین جهت نیز طرفداران بسیار زیادی در بازار فروش پیدا کرده اند.
لیست واردکنندگان قهوه

لیست واردکنندگان قهوه

در لیست بزرگترین واردکنندگان قهوه، وب سایت فروشگاهی قهوه پخش نیز دیده می ‌شود. تمامی واردکنندگان قهوه که جزو شرکت ‌های بزرگ و دارای برند شناخته شده هستند، قهوه را در کیفیت بسیار عالی و با تاریخ مصرف بلند مدت به کشور وارد می کنند. در واقع به عبارت دیگر قهوه های وارد شده به کشور ایران همگی از نوع درجه یک و کاملا تازه هستند.
به همین جهت نیز اندگاری بالایی دارند و از لحاظ عطر و طعم نیز بسیار مورد پسند و محبوب مشتری قرار می گیرند. قیمت عمده قهوه نیز توسط واردکنندگان قهوه در نظر گرفته می شود. برخی از وارد کنندگان قهوه بدون در نظر گرفتن کیفیت و تقسیم بندی قهوه از لحاظ طعم، درصد کافئین و عطر قهوه، آن را به صورت درهم و با قیمت های بسیار بالا به فروش می رسانند.
در صورتی که قهوه باید در تقسیم بندی های مختلفی از جمله میزان رست، نوع قهوه، درصد کافئین آن، عطر و طعم آن و همچنین منطقه کشت آن طبقه بندی شده و متناسب با قیمت خرید برای فروش قیمت گذاری شود. بسیاری از مواقع به دلیل مشخص نبودن نوع و طعم قهوه خریدار در هنگام خرید سر در گم می شود. اما ما با دسته بندی دقیق قهوه بهترین کمک و راهنمایی را به مشتری برای خرید قهوه ارائه نموده ایم. شما می توانید برای دریافت مشاوره در مورد انواع مختلف قهوه های موجود در بازار که توسط واردکنندگان بزرگ قهوه به کشور وارد می شوند با کارشناسان فروش ما در قهوه پخش در تماس باشید.

 

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864