با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

مرکز قهوه کجاست
قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در سراسر دنیا است که میلیون ها نفر به صورت شبانه روزی از آن استفاده می کنند، قهوه در هر خاکی و با هر شرایطی رشد نمی کند و سالانه شیوه فرآوری آن دچار پیشرفت های عظیمی می شود. قهوه انواع گوناگونی دارد و هر کدام طعم خاصی دارند از این رو هر فرد برای انتخاب ممکن است دچار سردرگمی شود. در کل کشورهای بسیاری وجود دارند که به صورت تخصصی در زمینه تولید قهوه فعالیت دارند و توانسته اند بهترین محصولات را به سراسر دنیا پخش کنند.
مهم ترین مراکز قهوه در جهان برزیل و ویتنام هستند و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند با نام این قهوه ها آشنایی کامل دارند. برزیل از بزرگ ترین تولید کنندگان قهوه است که سالانه چند میلیون تن قهوه تولید می کند. منطقه جنوب شرقی برزیل شرایط اقلیمی مناسبی برای رشد قهوه دارد.
همچنین از روش های نوینی برای کشت قهوه استفاده می کند از این رو مرغوب ترین قهوه را تولید می کند و تا به حال رقیبی برای محصولات این کشور پیدا نشده است. علاوه بر برزیل ویتنام نیز قهوه مخصوصی را تولید می کند که باید با شیر شیرین مخلوط شود. روزانه تولید قهوه ویتنام در حال افزایش است از این رو جزء بزرگ ترین مراکز تولید قهوه محسوب می شود. در صورتی که قصد خرید آسیاب قهوه را دارید، می توانید برای اطلاع از قیمت و مشخصات آسیاب قهوه با مشاورین مجرب قهوه پخش تماس بگیرید.
معرفی مراکز قهوه

معرفی مراکز قهوه

همانطور که در بالا اشاره شد پرورش قهوه به شرایط و محیط خاصی نیاز دارد از این رو در زیر علاوه بر برزیل و ویتنام به برخی از مهم ترین تولید کنندگان قهوه در جهان اشاره می شود
- کلمبیا: این کشور دانه های قهوه عربیکا را تولید می کند و به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی سالانه قهوه زیادی را پرورش می دهد.
- اندونزی: این کشور از نظر جغرافیایی به خط استوا نزدیک است از این رو بهترین منطقه برای تولید قهوه است. اندونزی سالانه قهوه زیادی را تولید می کند و بیش از 85 درصد آن را به دیگر کشورها صادر می نماید.
- اتیوپی: بهترین دانه های عربیکا را کشور اتیوپی پرورش می دهد و از اصلی ترین منشاء های قهوه عربیکا محسوب می شود. این کشور دانه های مخصوصی از قهوه را مانند لیمو، حرار و ... را نیز پرورش می دهد.
- هند: کشور هندوستان کاملا زراعی است که قهوه یکی از کشت های مهم آن است. هند در فصول سرد و زمستانی بهترین منطقه برای رشد قهوه است که نزدیک به 80 درصد آن را صادر می کند.
- مکزیک: مرغوب ترین دانه های قهوه عربیکا مختص به مکزیک است و سالانه بیش از چند هزار تن دانه قهوه تولید و پخش می کند. قهوه در مکزیک بسیار ارزشمند است از این رو جزء بزرگ ترین وارد کنندگان قهوه محسوب می شود.
- اوگاندا: بیشتر افرادی که در اوگاندا زندگی می کنند در زمینه تولید قهوه فعالیت دارند و هر دو نوع دانه قهوه عربیکا و روبوستا را پرورش می دهند. 
- و ....
مزایای خرید از مرکز قهوه

مزایای خرید از مرکز قهوه

در بالا به مراکز اصلی تولید کننده قهوه اشاره کردیم، محصولات تولید شده در این کشورها به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سراسر دنیا پخش و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند از این رو در هر نقطه از دنیا می توان به این قهوه ها دسترسی داشت. در ایران مراکز خرید قهوه بسیاری وجود دارد که بهترین و با کیفیت ترین قهوه ها را از سراسر دنیا خریداری و در اختیار مشتری های خود قرار می دهند.
مراکز خرید قهوه از بهترین مکان ها برای خرید محصول اصل هستند، زیرا انواع قهوه و مشتقات آن را موجود دارند و با مراجعه به آن ها می توان بهترین و با کیفیت ترین خرید را انجام داد. در واقع اغلب مرکز خریدهای قهوه به صورت مستقیم با تولید کنندگان اصلی قهوه در تماس هستند و مرغوب ترین دانه های قهوه را برای مصرف کنندگان خریداری می کنند.
خرید از مرکز قهوه مزایای بسیاری دارد که مهم ترین آن صرفه جویی در زمان و هزینه است علاوه بر این می توان محصول اصل و وارداتی را با بهترین کیفیت خریداری کرد. همانطور که می دانید قهوه انواع گوناگونی دارد و مراکز خرید قهوه تمامی مدل های آن را موجود دارند و این امکان را فراهم می کنند که هر فرد متناسب با سلیقه، نیاز و .. خود بهترین مدل را انتخاب کند .

 

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864