با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

مشاوره راه اندازی کافی شاپ

افرادی که از کافی شاپ‌ها و فست فودها تنها بوی خوب، دکور زیبا و درآمد بالا می‌بینند، در یک دنیای رویایی زندگی می‌کنند. چرا که راه اندازی این مغازه‌ها به اندازه کافی ریسک دارد. ریسکی که با استفاده از مشاوره راه اندازی کافی شاپ و فست فود قهوه پخش کمی کاسته خواهد شد.

آیا کافی شاپ و فست فودی داشتن مناسب شماست؟

اکثر افراد با شنیدن درآمدهای کافی شاپ‌های بزرگ به فکر داشتن یک کافی شاپ می‌افتند، با این حال کافی شاپ داشتن یا حتی شغل فروش قهوه برای همه مناسب به نظر نمی‌رسد. بوی خوش قهوه، دکوراسیون زیبا، درآمد بالا و… همه تنها ظاهر کافی شاپ‌ها است. بسیاری نیز زمانی که با مالیات و باریستاهایی که کارشان را قبول ندارند رو به رو می‌شوند، جا می‌زنند. این شغل مناسب افرادی است که علاوه بر قدرت ریسک، صبر خوبی داشته باشند. از دیگر ویژگی¬های یک کافه¬دار خوب می¬توان به سرعت عمل بالا در کنار کمی وسواسی بودن اشاره کرد.

مشاوره راه اندازی کافی شاپ

 ویژگی های یک کافه با شروع خوب

همیشه اولین نکته‌‌ای که در راه اندازی کافی شاپ به شما گفته می‌شود، بودجه است. غول بزرگ هر کسب و کاری که اگر بتوان آن را زمین¬گیر کرد، بزرگترین گام برداشته خواهد شد. بهتر است پیش از هر کاری برنامه مالی خود را داشته باشید. درست است که استفاده از پرسنل با سابقه می‌تواند شما را چندین قدم پیش بیندازد، اما همین کار در ادامه می‌تواند مشکلات بسیاری ایجاد کند. برای مثال پس از چندی و با رونق گرفتن کافه شما، درخواست‌های نابجا شروع می‌شود. اینجاست که پرسنلی که خود را مایه رشد شما می‌بینند، کافه را ترک می‌کنند. آوردن افراد جدید هم می‌تواند مشتریان را دچار دوگانگی کند. استمرار یک صفت عالی برای هر کسب و کاری به شمار می‌رود. در صورتی که به دنبال یک کسب و کار دائمی هستید، بهتر است در ارائه کیفیت و پیروی از اصول استمرار داشته باشید. صد البته که استمرار در آموزش پرسنل نیز می‌تواند برگ برنده شما باشد!. انرژی فضا یکی از نکاتی است که معمولاً کافه داران آن را رعایت نمی‌کنند. کافی شاپ‌های امروز مکانی برای ملاقات‌های دوستانه و کاری هستند. از این رو میهمانان ممکن است ساعت‌ها در کافه شما باشند. بنابراین تنها در صورت دریافت انرژی مثبت است که دوباره شما را انتخاب خواهند کرد. پیشنهاد مشاوران راه اندازی کافی شاپ و فست فود قهوه پخش داشتن یک پورپوزال راه اندازی کافه است. این پروپوزال می‌تواند مسیر راه شما را روشن کند و شما را از سردرگمی خارج نماید.

 ویژگی های یک کافه با شروع خوب

مشاوره راه اندازی کافی شاپ و فست فود با قهوه پخش

طی مشاوره‌‌ای که قهوه پخش به شما ارائه می‌کند نکات بسیاری فرا خواهید گرفت. البته توجه داشته باشید که عمده مشاوره‌های این شرکت برای کافه‌های کوچک و فروشگاه‌های قهوه است، با این حال این نکات را می‌توان برای کافه‌های بزرگ نیز به کار گرفت. اولین قدمی که قهوه پخش به شما می گوید، انتخاب مکان است. در دسترس بودن، داشتن جای پارک خودرو، نزدیکی به مکان‌های شلوغ و... همه از نکات انتخاب یک مغازه خوب به شمار می‌رود. حال باید آنچه می‌خواهید سرو کنید را لیست کنید. کافی شاپ شما تنها قهوه سرو می‌کند یا نوشیدنی‌های سرد هم دارد؟! در دکوراسیون شما گل و گیاه چقدر شرکت می‌کنند؟ نور فضا چطور است؟. دستگاه‌ها، مجوزها، تجهیزات گرمایشی سرمایشی و… از مهم‌ترین هزینه‌هایی هستند که متحمل می‌شوید. از این رو بهتر است پیش از خرید تجهیزات از متخصصان این حوزه مشاوره بگیرید. در گام چهارم است که باید به سراغ بازاریابی بروید. بهتر است پیش از این‌که کار را شروع کنید بازاریابی کنید. با این کار زمان کمتر و در عین حال تاثیرگذاری بیشتری خواهید داشت. در عین همه این‌ها هزینه‌های راه اندازی کافی شاپ و فست فود کمتر می‌شود. طراحی لگو، منو، تبلیغات و… همه در این گام قرار می‌گیرند. حال نوبت به انتخاب ویترین کافه شما می‌رسد! اشتباه نکنید کافی شاپ‌ها و فست فودها ویترین (به مفهوم آنچه در ذهن تداعی می‌کند) ندارند، اما یک کارمند خوب، شیک پوش، منظم و خوش اخلاق همان قدر که ویترین‌ها در جذب مشتریان نقش دارند، در جذب میهمانان شما نقش خواهد داشت. راه اندازی کافی شاپ و فست فودی در بازار امروز دارای ریسک است. با این حال با استفاده از مشاوره راه اندازی خوب، می‌توان از این ریسک کاست. در واقع کار قهوه پخش نیز کاستن از دغدغه‌های راه اندازی شماست. شما می توانید با استفاده از تیم مجرب قهوه پخش برای راه اندازی کافی شاپ مدنظر خود مشاوره بگیرید. قهوه پخش به شما در این مسیر طولانی و پر ریسک کمک می کند تا بتوانید موفقیت کسب کنید. برای کسب اطلاعات و مشاوره به سایت قهوه پخش مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864