با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

کارخانه قهوه اصفهان

کارخانه رست قهوه از تاثیر گذار‌ترین موارد در کیفیت قهوه است. قهوه پخش چند کارخانه قهوه اصفهان که عملیات رست را به بهترین نحو انجام می‌دهد را به شما عزیزان معرفی می‌کند. کافی است انتخاب کنید کدام قهوه از کدام کارخانه را می‌خواهید، قهوه پخش آن را در اختیار شما قرار خواهد داد. مصرف قهوه در ایران به سال‌های دور باز می‌گردد. کاشف الدین پزشک مشهور دربار صفویه اولین کسی بود که قهوه را به عنوان یک ماده دارویی معرفی کرد. در همان سال‌ها بود که مصرف قهوه در ایران بیش از پیش رونق گرفت. این رونق کم کم وارد دربار شاه عباس هم شد. تا پیش از دوران صفویه مصرف قهوه مخصوص افراد خاص و درباریان بود. زمانی که این نوشیدنی خوشمزه میان مردم باب شد و اولین قهوه خانه‌ها به وجود آمدند، البته قهوه خانه‌ها نیز در ابتدا در منازل و مکان‌های مخصوص افراد ثروتمند بودند. بونو نام ابتدایی قهوه بود که در ایران به کار گرفته می‌شد، به طوری که در رساله مشهور بوعلی سینا نیز از نام بونو استفاده شده است. امروز نیز در کشورهایی مثل اتیوپی از این نام استفاده می‌شود. برخی تاریخ نگاران معتقدند اولین قهوه‌هایی که به ایران آمدند از عربستان و کشورهای عربی سرچشمه گرفته بودند. آن‌ها به اصفهان آمده و در دربار به کار گرفته شدند. همین بود که اصفهان را تبدیل به یکی از پایتخت‌های قهوه ایران کرده بود. امروز نیز کارخانه‌های قهوه بسیاری در اصفهان دیده می‌شوند.

کارخانه قهوه اصفهان

معرفی کارخانه‌های قهوه در اصفهان

قهوه شاران یکی از کارخانه‌های مشهور قهوه در اصفهان است. این کارخانه ادعا می‌کند اولین و به روز‌ترین کارخانه قهوه در ایران است. با این‌که ما این ادعا را رد یا تایید نمی‌کنیم، اما توصیه می‌کنیم قهوه‌های این شرکت را امتحان کنید. کارخانه قهوه شاران تنها به تولید انواع قهوه بسنده نکرده است. محصولات مبتنی بر قهوه و شکلات بسیاری را می‌توان در سایت این کارخانه یافت. این مجموعه از سال ۱۳۹۰ تا امروز مشغول عرضه قهوه در اصفهان بوده است. کارخانه قهوه گلوریزه یکی دیگر از کارخانه های قهوه در اصفهان است. این مجموعه مدعی است توانسته بهترین قهوه‌ها را برای کافی شاپ‌ها فراهم کند، چرا که قهوه‌های تولیدی این شرکت دارای آنالیز و شناسنامه به همراه رست با کیفیت هستند. این کارخانه رست قهوه تا به امروز از کشورهایی همانند برزیل، ویتنام، اندونزی و… اقدام به واردات دانه قهوه کرده است. از دیگر محصولات این مجموعه می‌توان به قهوه‌های میکس و فوری اشاره کرد. گلوریزه امروز آماده دریافت سفارشات عمده شما عزیزان است. کارخانه قهوه سالیز یکی دیگر از کارخانه‌های قهوه در اصفهان است که اقدام به ارائه محصولات مختلفی در این حوزه کرده است. این مجموعه یکی از نوآور‌ترین مجموعه‌های رست قهوه در ایران است. چرا که محصولات خود را با بسته بندی‌های شکیل و مناسب هدیه ارائه کرده است.

معرفی کارخانه‌های قهوه در اصفهان

کدام کارخانه قهوه اصفهان بهتر است؟

خرید قهوه فله در اصفهان رواج بسیاری دارد، چرا که به صرفه، سریع و با قیمت مناسب‌ است، از این رو می‌توان گفت یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که یک کارخانه را برتر از سایرین می‌کند، ارائه قهوه به صورت فله‌‌ای و تک فروشی است. اگر به دنبال خرید قهوه برای کافی شاپ و رستوران خود هستید، توصیه ما کارخانه قهوه شاران است، چرا که قهوه‌های این مجموعه دارای شناسنامه و آنالیز دقیق هستند. از سوی دیگر تنوع بالایی دارند. البته در همه این موارد باید دقت داشته باشید که کدام قهوه‌ها را انتخاب می‌کنیم. در صورتی که نوع قهوه باب طبع شما نباشد؛ از هر کارخانه‌‌ای که می‌خواهد باشد؛ آن را دوست نخواهید داشت. عربیکا و ربوستا بودن قهوه دو موردی است که هنگام خرید قهوه باید به آن توجه ویژه‌‌ای داشته باشید. در کنار همه این‌ها دستگاهی که با استفاده از آن قهوه را تولید می‌کنید نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. قهوه پخش یکی از شرکت‌های توزیع کننده است که هم دستگاه خوب و هم قهوه مناسب را به شما عزیزان ارائه می‌کند. قهوه‌هایی که در این مجموعه ارائه می‌شود؛ از شرکت‌های مطرح داخلی و خارجی است. حتی اکثر محصولات کارخانه‌های قهوه اصفهان را می‌توان در این مجموعه یافت.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864