با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

گروه راه اندازی کافی شاپ

برخی از افراد برای آموزش اصول و مراحل راه اندازی کافی شاپ فعالیت می کنند و به دنبال آموزش تکنیک های برتر، برای بهبود بخشیدن به خدمت ‌رسانی در کافی شاپ ها و رستوران ها هستند. این افراد با داشتن سال ها تجربه و فعالیت در زمینه صنایع غذایی و نوشیدنی به افرادی که قصد راه اندازی کافی شاپ را دارند، مشاوره و آموزش می دهند. اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که به دنبال شروع یک کسب و کار هستید و برای راه اندازی یک کافی شاپ نیاز به راهنمایی و مشاوره در رابطه با مراحل راه اندازی و هزینه های مربوط به راه اندازی کافی شاپ دارید، می‌توانید با گروه قهوه پخش ارتباط برقرار کنید و تمامی اطلاعات مورد نیاز برای احداث یک کافی شاپ را به دست آورید. برای به دست آوردن موفقیت و انجام برنامه ریزی های لازم برای راه اندازی یک کافی شاپ باید ابتدا افراد مناسبی را برای این کار انتخاب کنید. برای برند خود لوگو طراحی کنید و در زمان و مکان مناسب برای کسب و کار خود تبلیغات انجام دهید. طراحی و دکوراسیون داخلی یک کافی شاپ باید با نوع سرویس دهی شما متناسب باشد. طراحی یک منوی جالب و شگفت انگیز که توجه مشتریان را جلب کند، یکی دیگر از مراحل شروع کار است. تهیه و خرید تجهیزات مورد نیاز برای یک کافی شاپ که متناسب با منوی شما باشد از مراحل اصلی راه اندازی یک کافی شاپ است. آشنایی با همه این امور و کسب اطلاعات کافی در رابطه با هزینه های مورد نیاز برای راه اندازی یک کافی شاپ، پشتیبانی و ارائه سرویس های عالی همه و همه جز خدماتی است که گروه قهوه پخش به متقاضیان ارائه می کند.

گروه راه اندازی کافی شاپ

قهوه پخش دارای گروه متخصص راه اندازی کافی شاپ

برخی از افراد گمان می کنند که برای راه‌ اندازی یک کافی شاپ کافی است یک مکان که قبلاً به عنوان کافی شاپ کاربری داشته است را خریداری کنند و با چند نفر از همکاران و پرسنلی که قبلاً در چنین مکان هایی کار کرده اند شروع به کار کنند تا بتوانند در هزینه ‌های خود صرفه‌جویی کنند، اما این تصور اشتباه است، چرا که ممکن است پرسنل قبلی تصمیم به ترک کار را داشته باشند و صاحب کسب و کار نیز هیچ گونه اطلاعات کافی درباره راه‌ اندازی و ادامه کار خود نخواهد داشت. به همین جهت چنین افرادی به سرعت با شکست مواجه می شوند، به همین منظور استفاده از مشاوره گروه های تخصصی راه اندازی کافی شاپ برای افرادی که قصد بازگشایی کافی شاپ را دارند، ضروری است. فروشگاه اینترنتی قهوه پخش دارای گروه متخصص راه اندازی کافی شاپ است که تمامی مراحل راه اندازی کافی شاپ را با تجربه و مهارت کافی برای متقاضیان انجام می دهد.

قهوه پخش دارای گروه متخصص راه اندازی کافی شاپ

خدمات ارائه شده توسط گروه راه اندازی کافی شاپ قهوه پخش

از جمله خدماتی که گروه تخصصی قهوه پخش برای راه اندازی کافی شاپ ارائه می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تهیه نقشه برای طراحی و دکوراسیون مورد نیاز برای کافی شاپ
  • در نظر گرفتن فضا های مورد نظر برای کانتر قهوه و نوشیدنی های سرد
  • برنامه ریزی برای قرار گیری صندوق، انبار و قسمت های دیگر پروژه
  • مشاوره خرید تجهیزات مورد نیاز برای یک کافی شاپ
  • ارائه مشاوره و طراحی منو، اعم از نوشیدنی های سرد و گرم، انواع کیک و کاپ کیک، بشقاب ها و وسایل سرو
  • ارائه مشاوره برای تامین و خرید میز و صندلی و مبلمان مورد نیاز برای کافی شاپ
  • ارائه مشاوره برای جذب نیرو های کارآمد و پرسنل قسمت های مختلف
  • مشاوره های مربوط به خرید لباس فرم برای پرسنل
  • آموزش اصول بهداشتی و چگونگی پذیرایی از مشتریان
  • ارائه مشاوره جهت آماده سازی لیست های مربوط به مواد اولیه و مواد غذایی مورد نیاز
  • ارائه کردن لیست خرید با توجه به زمان راه اندازی کافی شاپ
  • انجام امور مربوط به تبلیغات برای روز افتتاحیه
  • انجام آموزش تکمیلی به پرسنل و نحوه خدمت رسانی به مشتری

گروه قهوه پخش با افراد متخصص در زمینه راه اندازی کافی شاپ کلیه امور مربوط به راه اندازی کافی شاپ را برای متقاضیان انجام می دهد. کافی است به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و یا با شماره های تماس فروشگاه اینترنتی قهوه پخش تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864