با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

بهترین مدل قهوه ساز نوا

برای معرفی بهترین مدل قهوه ساز نوا باید اطلاعات کافی درباره تمام مدل های این برند داشته باشیم. برند نوا انواع مدل های مختلفی از دستگاه اسپرسو ساز را وارد بازار کرده است. البته برخی از این دستگاه ها تقلبی هستند و نمونه های اصل اسپرسو ساز نوا را تنها می‌توان از طریق فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه اینترنتی قهوه پخش تهیه کرد. با توجه به کیفیت و قیمت مدل های مختلف قهوه ساز نوا، انتخاب بهترین مدل آن بستگی به نوع کاربرد مشتری و بودجه مورد نظر او دارد.
در حال حاضر پرفروش ترین مدل های اسپرسو ساز نوا مدل های ۱۴۰، ۱۴۸، ۱۳۲ و ۱۴۹ هستند؛ اما برخی از مدل های جدید این دستگاه مانند اسپرسو ساز نوا ۱۴۷ دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است و توان بالایی دارد. به همین خاطر می توان گفت که با بررسی مزایا و معایب دستگاه اسپرسو ساز نوا و نظر کاربران، می توان بهترین قهوه ساز و اسپرسوساز نوا را انتخاب کرد. برند نوا اسپرسو ساز های باکیفیت و پر قدرتی را تولید کرده است. توان موتور این دستگاه ها بالاست و همچنین کیفیت و طول عمر بالایی هم دارند. این دستگاه ها یک سینی گرم نگهدارنده فنجان قهوه دارند و نازل بخار آن ها مناسب درست کردن انواع نوشیدنی های گرم مانند کاپوچینو و لاته، اسپرسو و ... است. دستگاه نوا اصلی دارای گارانتی و ضمانت نامه است. این محصولات از طریق نمایندگی های معتبر فروش برند نوا در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

بهترین اسپرسو ساز نوا (Nova )در بازار کدام است؟

بهترین اسپرسو ساز نوا (Nova) در بازار کدام است؟

پیش از انتخاب بهترین اسپرسو ساز نوا کمی درباره ویژگی های این دستگاه صحبت می کنیم. دستگاه اسپرسو ساز نوا دارای موتور الکتریکی قدرتمندی است و توان خروجی آن بالا است. ظرفیت موتور هر یک از مدل های اسپرسو ساز نوا متفاوت است. این دستگاه دارای دو نوع فیلتر کاغذی و دائمی است. البته فیلترهای دائمی ماندگار تر هستند و به خاطر این که جنس آن ها فلزی است، تمیز کردن آن ها بسیار راحت است. البته امکان استفاده از فیلترهای کاغذی نیز وجود دارد؛ اما فیلترهای کاغذی اگر به موقع تعویض نشوند روی کیفیت و طعم قهوه تاثیر بدی می گذارند. جنس بدنه اسپرسو ساز نوا استیل است. استفاده از فلز با کیفیت برای بدنه آن، باعث شده تا دوام بالاتری داشته باشد و نظافت آن بسیار ساده باشد. دستگاه اسپرسو ساز نوا سیستم قطع خودکار دارد؛ یعنی زمانی که قهوه به صورت کامل آماده شود و با مقدار تنظیم شده در داخل قوری یا فنجان ریخته شود خود به خود خاموش می شود؛ بنابراین به هیچ وجه دستگاه شما کثیف نمی شود؛ چرا که می توانید آن را تنظیم کنید تا میزان مشخصی از نوشیدنی اسپرسو را داخل لیوان یا فنجان شما بریزد.

معرفی بهترین مدل اسپرسو ساز نوا

معرفی بهترین مدل اسپرسو ساز نوا

در این قسمت چند مدل از دستگاه اسپرسو ساز نوا را به همراه مشخصات آن ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با توجه به نیازی که دارید یکی از مدل های اسپرسو ساز نوا را تهیه کنید.

ساز نوا مدل ۱۴۶

این دستگاه دارای سیستم کاپوچینو ساز است و نشانگر سطح آب دارد. مدل ۱۴۶ حالت آماده به کار دارد و می تواند کف شیر تولید کند.

اسپرسوساز نوا مدل ۱۳۱

مدل ۱۳۱ سیستم کاپوچینوساز دارد. نشانگر سطح آب، فیلتر آب و حالت آماده به کار هم دارد.

اسپرسوساز نوا مدل ۱۴۹

مدل ۱۴۹ دارای قابلیت تنظیم میزان غلظت قهوه، نشانگر سطح آب، فیلتر آب، حالت آماده‌به‌کارو سیستم کاپوچینو ساز است.

معرفی بهترین مدل اسپرسو ساز نوا

اسپرسو ساز نوا مدل ۱۴۷

دستگاه اسپرسو ساز نوا مدل ۱۴۷ یکی از بهترین نمونه های اسپرسوساز نوا اصلی است. این دستگاه طراحی عالی دارد. همچنین بسیار پرقدرت بوده و کاملاً کاربردی است. امکانات متنوع این دستگاه باعث شده تا به عنوان یک دستگاه حرفه ای در کافی شاپ ها و رستوران ها هم از آن استفاده شود.

  • این مدل دارای نشانگر درجه فشار بخار است.
  • توان مصرفی آن هست ۸۵۰ وات است.
  • فشار بخار آب آن ۱۵ بار است.
  • کیفیت اسپرسو خارج شده از دستگاه و گرمای آن بسیار عالی است.
  • قدرت مدل ۱۴۷ بسیار بالا است و دارای ارتفاع مناسب برای لیوان های کوتاه و بلند است.
  • دارای نازل بخار چرخشی است.
  • دارای ظرفیت آب بالایی است.
  • بدنه مدل ۱۴۷ استیل ضد خش بوده و نشانگر سطح آب دارد.
  • قابلیت تولید کف شیر دارد.
  • سیستم خاموش کن خودکار دارد.
  • قابلیت تنظیم غلظت قهوه دارد.
  • سینی چکه گیر دارد.
  • سینی گرمکن فنجان دارد.
  • نشان نشانگر سطح آب دارد.
  • سیستم کاپوچینوساز دارد.
  • توان مصرفی آن ۸۵۰ وات است.
  • وزن دستگاه سه و نیم کیلوگرم و ساخت کشور چین است.

این دستگاه دارای یک المنت قدرتمند است و امکان عصاره گیری قهوه به صورت یکدست و مطلوب را داراست. با توجه به اینکه این دستگاه به عنوان یک دستگاه نیمه صنعتی هم کاربرد دارد، می توان با استفاده از آن کف شیر درست کرد. به طور کلی ظاهر زیبا و کیفیت بالای بدنه آن باعث شده تا نظافت این دستگاه بسیار راحت باشد. اسپرسوساز مدل ۱۴۷ به هیچ وجه جرم نمی گیرد و به راحتی قابل تمیز شدن است.

برای آشنایی بیشتر و همچنین تهیه این اسپرسو سازها، به وبسایت فروشگاه اینترنتی قهوه‌ پخش، تولید کننده و عرضه کننده قهوه و لوازم جانبی آن، مراجعه کرده و خریدی مطمئن را تجربه کنید. فروشگاه قهوه پخش عرضه کننده لوازم جانبی قهوه ساز نیز است. هر آنچه را بخواهید با تضمین کیفیت و قیمت فروشگاه قهوه پخش به شما عزیزان عرضه می کند.

 

 

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864