با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

اسپرسو ساز نوا اصلی

دستگاه اسپرسو ساز نوا یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که با استفاده از آن می توان انواع نوشیدنی های کاپوچینو و اسپرسو، شیر گرم، موکا، خامه شیر و ... را تهیه کرد. این برند با تولید قهوه سازهایی که دارای توان موتوری بالایی هستند، طول عمر دستگاه را بالا می برد. اسپرسو ساز نوا، به صفحه گرم نگهدارنده فنجان قهوه مجهز است و یک نازل بخار متحرک دارد. این دستگاه دارای گارانتی و ضمانت نامه است. انواع مدل های مختلفی از دستگاه اسپرسو ساز نوا در بازار موجود هستند که هر یک مشخصات متفاوتی دارند و قابلیت های آن ها نیز متفاوت است؛ اما اینکه بتوانیم دستگاه اسپرسو ساز نوا اصلی را از نمونه های تقلبی آن تشخیص بدهیم اهمیت زیادی دارد.
این دستگاه ساخت کشور چین است؛ اما برخی از فروشندگان ادعا می‌کنند که اسپرسو ساز ساخت ژاپن را به مشتریان عرضه می کنند. باید بدانید که برند ژاپنی نوا سال‌های سال است که دیگر دستگاه اسپرسو ساز تولید نمی کند. به همین خاطر بیشتر نمونه های موجود در بازار که ادعا دارند ساخت کشور ژاپن هستند، تقلبی هستند. برخی از برند های فیک نیز با تغییر نام این دستگاه به ندوا دستگاه های تقلبی را به فروش می رسانند. بهتر است برای مطمئن شدن از اصل بودن اسپرسو ساز نوا از طریق فروشگاه های معتبر اقدام به خرید این دستگاه کنید. چرا که فروشگاه های معتبر نمونه های اصلی را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

ویژگی های اسپرسو ساز نوا اصلی

ویژگی‌های اسپرسو ساز نوا اصلی

اسپرسو ساز نوا اصل، در مدل های متنوعی عرضه می شود. هر یک از انواع مدل های این دستگاه های قهوه ساز، دارای مشخصات و ویژگی های مربوط به خودشان هستند؛ اما دقت به این نکته که دستگاه اسپرسو ساز اصلی نوا ساخت کشور چین است و توسط فروشگاه های معتبر عرضه می شود بیشترین کمک را به خریداران می کند. از ویژگی های اسپرسو ساز نوا اصلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه های اصلی دارای مدل های ۱۳۹، ۱۴۰، ۱۴۸، ۱۴۹ و مدل های ۱۳۷، ۱۴۴، ۱۴۶، ۱۴۷، هستند. فشار بخار این دستگاه ها ۱۵ بار و توان مصرفی آن ها از ۱۰۰۰ وات تا ۱۲۵۰ وات است.
  • طراحی همه این مدل ها بسیار چشم نواز است.
  • این دستگاه آب جوش را با فشار بالایی از میان دانه های قهوه آسیاب شده عبور می دهد و باعث تولید یک نوشیدنی قهوه اسپرسو غلیظ و باکیفیت می شود.
  • دستگاه اسپرسو ساز نوا اصلی دارای یک نازل تولید کننده بخار و آب جوش است و می توان از آن برای تهیه کف شیر و کاپوچینو استفاده کرد.
  • مدل های جدید اسپرسوساز نوا قابل چرخش هستند.
  • این دستگاه دارای گرم کننده نوشیدنی قهوه و سینی چکه گیر است.
  • دکمه روشن و خاموش دستگاه قرمز رنگ است.
  • این دستگاه دارای یک مخزن آب است که می توان آن را با آب معدنی آب تصفیه شده پر کرد. مخزن هم دارای نشانگر است.
  • با توجه به اینکه دستگاه اسپرسو ساز نوا قدرت بالایی دارد، برای استفاده در کافه های کوچک و مصارف خانگی نیز مناسب است. با استفاده از این دستگاه، می توانید روزانه 20 فنجان اسپرسو تولید کنید.

اسپرسو ساز نوا اصلی از کجا بخریم؟

اسپرسوساز نوا اصلی از کجا بخریم؟

برای تهیه دستگاه اسپرسو ساز نوا اصلی می توانید به فروشگاه های معتبر فروش تجهیزات کافی شاپ مراجعه کنید. برخی از فروشگاه های لوازم خانگی نیز این دستگاه ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. یکی از فروشگاه های معتبری که دستگاه اسپرسو ساز نوا اصلی را به بازار عرضه می کند، فروشگاه اینترنتی قهوه پخش است. این مجموعه با حذف واسطه ها انواع دستگاه های قهوه ساز و اسپرسو ساز را با قیمت های مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. جهت مشاهده مشخصات و ویژگی های انواع مدل های اسپرسو ساز می توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و پس از کسب اطلاعات دقیق در در رابطه با ویژگی های دستگاه اسپرسو ساز نوا اصلی و قیمت آن، این محصول را از طریق اینترنتی سفارش دهید. عزیزانی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارند می توانند با شماره های بخش فروش فروشگاه اینترنتی قهوه پخش تماس بگیرند و سوالات خود را در رابطه با نحوه خرید اینترنتی دستگاه اسپرسو ساز نوا، از کارشناسان این مجموعه بپرسند. امکان دریافت مشاوره برای خرید انواع تجهیزات کافی شاپ و سایر لوازم جانبی دستگاه قهوه ساز نیز از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه وجود دارد. همانطور که در بخش های پیش اشاره کردیم برند نوا دارای نمونه های تقلبی است و ممکن است در صورت خرید از فروشگاه های غیر معتبر محصولات تقلبی را خریداری کنید. به همین خاطر توصیه ما به شما این است که به فروشگاه های معتبری مانند فروشگاه اینترنتی قهوه پخش مراجعه کنید و خرید امن و مطمئنی داشته باشید، همچنین شما می توانید لوازم اسپرسو ساز را از فروشگاه قهوه پخش بخرید و با خیال راحت استفاده کنید.

 

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864