با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

قیمت دستگاه رست قهوه صنعتی

این روزها آنقدر قیمت قهوه‌های رست شده بالاست که کافه داران به دنبال خرید یک دستگاه رست قهوه صنعتی می‌گردند. اگر شما هم از قیمت این قهوه‌ها کلافه شده‌‌اید، کافی است با کارشناسان قهوه پخش تماس بگیرید و قیمت دستگاه رست قهوه صنعتی این مجموعه را جویا شوید سپس این محصول را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

قیمت دستگاه رست قهوه صنعتی

دستگاه رست قهوه صنعتی

اگر بخواهیم فرآیند مهم رست قهوه را در قالب کلمات ساده بیان کنیم، باید گفت فرآیند برشته کردن دانه‌های قهوه است اما این فرآیند به دلیل اهمیتی که دارد، توسط دستگاه‌های خاص صورت می‌گیرد. این دستگاه‌ها ساختاری نسبتاً پیچیده دارند که انتخاب آن‌ها را سخت می‌کند.
قهوه پس از طی کردن این هفت خوان به مرحله بسته بندی می‌رسد. اما پیش از اینکه پودر و سپس بسته بندی شود، درجه بندی می شود. به طور کلی درجه بندی‌های بسیاری برای قهوه‌های رست شده وجود دارد؛ اما مهم‌ترین درجه‌های رست قهوه را در ذیل این قسمت ذکر کرده ایم:

  • لایت (light)
  • مدیوم (medium)
  • مدیوم-دارک (medium-dark)
  • دارک (dark)

دستگاه‌هایی که برای رست قهوه به کار گرفته می‌شوند در اندازه‌ها و کاربردهای گوناگون در بازار به فروش می‌رسند. دستگاه‌های رست خانگی و صنعتی دو عنوان پر کاربرد برای این دستگاه‌ها هستند که نشان دهنده میزان کاری است که می‌توان از آن‌ها انتظار داشت. مسلم است که دستگاه‌های رست قهوه صنعتی کاربردها و قدرت بیشتری داشته باشند به همین نسبت قیمت آن‌ها نیز نسبت به نوع خانگی گران‌تر است. با این حال بهتر است بسته به نیاز خود این دستگاه‌ها را تهیه کنید. دستگاه رست قهوه صنعتی درون خود دارای یک صفحه سرامیکی است که اشعه مادون قرمز از خود ساطع می‌کند. دانه‌های سبز قهوه روی این صفحه ریخته می‌شوند. اشعه مادون قرمز نیز وظیفه برشته کردن آن‌ها را برعهده دارد. همین فناوری موجب می‌شود تمام بخش‌های قهوه به صورت یکسان برشته شوند. دستگاه‌های رست صنعتی به طور معمول دارای دریچه‌‌ای شیشه‌‌ای هستند. این دریچه به کاربران اجازه می‌دهد هنگام فرآیند رست، روی قهوه‌ها نظارت کافی داشته باشند.
بخار و رطوبت درون دستگاه می‌تواند روی کیفیت محصول تاثیر گذار باشد. این بخار و رطوبت در رستر‌های خانگی اهمیت خاصی ندارند. اما اگر میزان دانه‌های قهوه زیاد باشد، خارج کردن بخار و رطوبت از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. از این رو در این دستگاه‌ها از چندین فن به این منظور به کار گرفته شده است. این دستگاه‌ها دارای چندین فن با کاربردهای مختلف هستند. از دیگر کاربردهای این فن‌ها می‌توان به خارج کردن پوسته‌های قهوه اشاره کرد. دستگاه‌های رست قهوه به طور معمول قیمت بالایی دارند. از این رو هنگام خرید این دستگاه‌ها باید دقت بسیاری به خرج دهید. در ادامه به تعدادی از نکاتی که برای خرید این دستگاه‌ها به آن نیاز دارید، می‌پردازیم.

  • ماندگاری و عمر دستگاه
  • تعداد فن‌ها
  • قدرت موتور
  • میزان مصرف برق دستگاه
  • ابعاد دستگاه
  • قیمت رستر قهوه صنعتی
  • میزان قهوه رست شده به واحد ساعت
  • تعداد شعله‌ها
  • مستقیم یا غیر مستقیم بودن حرارت
  • برند تولیدکننده دستگاه

دستگاه رست قهوه صنعتی

کاربرد دستگاه رست قهوه صنعتی

قهوه زمانی که برداشت می‌شود، به رنگ سبز و کمی ترش است. برای رسیدن به طعم موردنظر شما، قهوه باید هفت خوان را طی کند. یکی از این خوان‌ها، رست کردن قهوه است. دستگاه رست قهوه، چه از نوع صنعتی و چه از نوع خانگی، یک کاربرد کلی و چند کاربرد جزئی دارند. در گذشته زمانی که می‌خواستند یک فنجان قهوه میل کنند، باید قهوه را در تابه رست می‌کردند. این کار علاوه بر بردن زمان زیاد، محصول با کیفیتی را نیز در اختیار شما قرار نمی‌داد. این روزها به منظور پختن، بو دادن و تفت دادن قهوه از دستگاه‌های رستر قهوه استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها با برشته کردن قهوه، طعم، عطر و رنگ زیبایی را به آن می‌بخشند. از سوی دیگر با جدا کردن پوسته‌ها شما را از شر آن‌ها راحت می‌کنند.
همچنین در دنیای قهوه‌ها، رست قهوه باید اندازه گیری شود. این اندازه گیری برای انسان سخت و عذاب آور است. پس ما این کار را به ماشین‌ها سپرده ایم! قیمت دستگاه‌های رست قهوه با توجه به قابلیت‌های مختلفی که دارند، تعیین می‌شود. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به تعداد شعله‌ها، ابعاد دستگاه، قدرت، میزان قهوه رست شده در هر واحد زمانی و… اشاره کرد.
خرید دستگاه رست قهوه با توجه به قیمتی که دارد، معمولا گران به نظر می‌رسد اما اگر شما هم کافه داری هستید که از قیمت‌های بالای قهوه رست شده کلافه شده‌‌اید، پیشنهاد ما خرید رستر قهوه از قهوه پخش است. فروشگاه اینترنتی قهوه پخش یکی از فروشگاه‌های ارائه دهنده دستگاه‌های ربوستا و کافه داری است که بیش از ۵ سال سابقه فعالیت دارد. محصولات این برند از بالاترین استانداردهای جهانی برخوردارند. از این رو طول عمر بالا، کیفیت مناسب و خدمات خوبی دارند. برای خرید انواع دستگاه‌های کافه داری و ربوستا کافی است سری به سایت این مجموعه بزنید. قهوه پخش آماده ارائه بهترین دستگاه‌ها و قهوه‌ها به شما عزیزان می‌باشد. همچنین به دلیل تغییرات روزانه‌‌ای که قیمت دستگاه‌های رست قهوه صنعتی دارند، برای دریافت قیمت این دستگاه‌ها باید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. 

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864