با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

سیلو قهوه خانگی

نگهداری از قهوه به شکلی که طعم و مزه آن بدون تغییر باقی بماند، مسئله ای است که اکثر خانواده ها با آن درگیر هستند. چرا که خرید دانه های قهوه در مقیاس کوچک از نظر اقتصادی به صرفه نیست و خرید فله این محصول نیز در صورت عدم نگهداری صحیح باعث از دست رفتن کیفیت آن می شود. لذا خانواده ها در زمان خرید قهوه بر سر دو راهی می مانند. این در صورتی است که امروزه با تولید سیلوهای قهوه، امکان نگهداری طولانی مدت این محصول به وجود آمده است. این محصولات که در عین زیبایی بسیار کارآمد نیز هستند، مانع ایجاد واکنش دانه های قهوه با اکسیژن موجود در هوا می شوند لذا؛ دانه ها تا هر زمان که لازم باشد تازه باقی خواهند ماند.

سیلوهای قهوه در ابتدا برای نگهداری این محصول در کافی شاپ ها ساخته شدند اما با گذشت زمان و استقبال از این کالا، انواع کوچکتر این محصول برای مصرف در دیگر مکان ها نیز تولید شدند. سیلو قهوه خانگی نوعی از این محصول است که با نیازهای خانواده ایرانی انطباق دارد و حتی می توان از آن برای انباشت و نگهداری حبوبات و دیگر محصولات نیز استفاده کرد. این کالا که اغلب بر روی دیوار نصب می شود امکان دسترسی سریع و آسان را برای کدبانوی خانه فراهم کرده است. طراحی این ظروف بسیار چشم نواز و زیبا است و حضور آن در هر آشپزخانه ای تکمیل کننده دکوراسیون خواهد بود. همچنین اشغال فضای کم توسط این ظروف، آن را به آیتمی مناسب برای استفاده در خانه های کوچک تبدیل کرده است.

ویژگی های سیلو قهوه خانگی

سیلوهای قهوه خانگی ظروف نگهدارنده ای هستند که از دو متریال شیشه و فلز ضد زنگ ساخته شده اند. شیشه بکار رفته در ساخت این محصول از نوع ضخیم و با کیفیت است که در صورت مواجه با ضربات احتمالی مقاومت خوبی داشته باشند و زود نشکنند. همچنین فلزات مورد استفاده در این کالا باید از نوع ضد زنگ باشند تا در طول مصرف خراب نشوند و موجب فساد مواد غذایی و قهوه نشوند.

ویژگی های سیلو قهوه خانگی

متریال مورد استفاده در تولید اغلب سیلوهای قهوه در لایه های زیرین با آنچه در معرض دید قرار دارد متفاوت است که این امر کار تشخیص جنس اصل و با کیفیت را از کالاهای تقلبی سخت کرده است. لذا توصیه می شود متقاضیان با خرید این محصول از فروشگاه های معتبر ریسک دریافت کالای فیک و نامناسب را به حداقل برسانند. با خرید محصول درجه یک از هدر رفتن منابع مالی خانواده جلوگیری می شود.

چیدمان با سیلو قهوه خانگی

ظروف نگهدارنده یکی از آیتم های مورد توجه بانوان ایرانی در آشپزخانه هستند. چرا که این محصولات در عین نگهداری از مواد غذایی و پیشگیری از فساد و خرابی آنها، از شلختگی و آشفتگی خانه نیز جلوگیری می کنند. اغلب خانم ها سعی می کنند تا این ظروف را به صورت متحدالشکل انتخاب کنند تا دکوراسیون آشپزخانه آنها زیبا و دلنشین شود. این مسئله کار انتخاب این ظروف را با وسواس همراه می کند. چرا که خرید لوازم نامناسب و بی کیفیت می تواند هم زحمت بانوی خانه را زیاد کند و هم کارایی مورد انتظار را نداشته باشد.

چیدمان با سیلو قهوه خانگی

یکی از ظروفی که امروزه شاهد حضور آنها در آشپزخانه های مدرن و لوکس هستیم، سیلو قهوه خانگی است. این ظروف اگر چه در ابتدا برای نگهداری قهوه تولید شده اند اما بعدها کاربری های دیگری نیز برای آن در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال برخی از خانم ها از این ظرف برای ذخیره عسل در آشپزخانه استفاده می کنند. بعضی از افراد نیز از سیلوهای قهوه برای ذخیره حبوبات در آشپزخانه استفاده می کنند. با این کار برای برداشتن این مواد غذایی نیازی به زحمت زیاد نیست و به راحتی می توان مواد مورد نظر را با فشار دادن یک اهرم برداشت. علاقه مندان به قهوه اما حتما یکی از این ظروف را برای نگهداری درست این دانه های خوش عطر در کنار دیگر ابزار و لوازمی که برای دم کردن قهوه فراهم نموده اند قرار می دهند تا هم از اتلاف مواد اولیه خریداری شده جلوگیری نمایند و هم ظاهری چشمگیر در کنار تجهیزات آشپزخانه خود داشته باشند.

برای خرید انواع سیلو قهوه، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بخش فروش سایت قهوه پخش مراجعه فرمایید و یا در بخش سرچ نام سیلو قهوه خانگی را جستجو کنید.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864