با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

سیلو قهوه کوچک

سیلوهای قهوه کالاهایی هستند که به کمک باریستا و افراد علاقه مند به قهوه آمده اند تا طراوت و تازگی دانه های قهوه را حفظ کرده و طعمی بی نظیر را به مصرف کنندگان قهوه هدیه دهند. این ظروف در ابعاد مختلف تولید و ارائه شده اند تا بتوانند پاسخگوی نیاز همه متقاضیان باشند. سیلوهای قهوه کوچک در اندازه های یک کیلویی و سه کیلویی موجود هستند و می توانند به همین میزان قهوه را درون خود نگهداری کنند بدون اینکه تغییری در طعم و عطر آنها به وجود آید. با پر کردن محفظه این ظروف، هوا از داخل آن تخلیه می شود و در هنگام برداشت قهوه نیز هوایی وارد مخزن نمی شود. در نتیجه عامل مخرب دانه ها به راحتی حذف می گردد.

طراحی سیلوهای کوچک قهوه به نحوی است که برای استفاده در منازل و کافی شاپ های کوچک مناسب است اما برای مکان های شلوغی که ارباب رجوع زیادی دارند، بهتر است از سایزهای بزرگتر استفاده شود تا نیاز به شارژ زیاد مخزن سیلو وجود نداشته باشد. این وسیله کاربردی از نظر فرم ظاهری می تواند تحول خوبی در فضا ایجاد کند و از بهم ریختگی و آشفتگی محیط نیز جلوگیری می کند. در برخی از کافی شاپ ها با خرید انواع لوکس این وسیله از آن به عنوان یک آیتم تزئین کننده برای افزایش جلوه بصری بهره گیری می شود. می توانیم بگوییم که سیلوهای قهوه وسیله های کاربردی و چشمگیری هستند که استفاده از آنها کار راه انداز و مفید فایده است.

سیلو قهوه کوچک 1 الی 3 کیلویی

سیلوهای قهوه موجود در بازار از نظر ابعاد و گنجایش و شکل طراحی، با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین متریال بکار رفته در ساخت آنها نیز یکسان نیست و کالاهای درجه یک از نظر کیفی یک سر و گردن بالاتر از دیگر انواع این محصول هستند. در ساخت سیلوهای قهوه 1 الی 3 کیلویی فرم های مختلفی بکار گرفته می شود. اگر چه فرم استوانه ای این محصول پرتکرارتر از بقیه اشکال است و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد اما انواع مکعبی سیلوهای کوچک نیز از زیبایی خاصی برخوردار هستند و در صورت همخوان بودن با سایر المان های دکوراسیون، بکارگیری از آنها ایده آل تر خواهد بود.

سیلو قهوه کوچک 1 الی 3 کیلویی

پخش مستقیم سیلو قهوه کوچک

برای خرید سیلو قهوه کوچک می توان از طریق مراکزی که با حذف واسطه ها به عرضه مستقیم سیلو قهوه کوچک می پردازند اقدام نمود. در این فروشگاه ها محصولات با کیفیت و بدون هر گونه عیب و ایرادی به متقاضیان ارائه می شود و مشتریان می توانند از بابت خرید محصول مورد نظر خود اطمینان خاطر داشته باشند. قهوه پخش یکی از عرضه کننده های سیلو قهوه کوچک است که با تامین مستقیم کالاهای موجود در فروشگاه خود، بهترین محصولات را در کمترین زمان ممکن برای مشتریان فراهم می کند. در این فروشگاه آنلاین، انواع کوچک و بزرگ سیلو قهوه وجود دارد و بازدید کنندگان می توانند فراخور نیاز خود، محصولات موجود در این مرکز فروش را تهیه نمایند. قهوه پخش با ارائه ضمانت بر روی محصولات موجود در فروشگاه خود، به مشتریان اطمینان می دهد که محصولات از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند و نگرانی از بابت عملکرد آنها در حین مصرف وجود ندارد.

پخش مستقیم سیلو قهوه کوچک

در این فروشگاه علاوه بر سیلوهای قهوه، تمامی محصولات مورد نیاز برای تاسیس کافی شاپ و دم کردن قهوه موجود است و مشتریان می توانند با تکمیل یکباره سبد خرید خود، تمام آنچه مد نظر دارند را به راحتی خریداری نموده و در زمان و مکان دلخواه تحویل بگیرند. در فروشگاه قهوه پخش انواع با کیفیت و اصیل قهوه به صورت فله و بسته بندی ارائه می شود تا متقاضیان بتوانند با توجه به حجم مورد نظر خود، سفارش گذاری کنند. حجم بالای فروش در این فروشگاه مجازی، موجب شده است که کلیه قهوه های موجود در این مرکز تازه بوده و عطر و طعم واقعی خود را حفظ کرده باشند. خرید از قهوه پخش محدود به منطقه خاصی نیست و تمام هموطنان از اقصی نقاط ایران می توانند محصول مورد نیاز خود را از قهوه پخش خریداری نمایند.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864