با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

مرکز فروش ظروف کافی شاپ

خریدن ظروفی با ظاهر شیک و زیبا برای کافی‌شاپ بسیار مهم است. زیرا افرادی که برای سرو نوشیدنی‌های مختلف یا هر خوراکی دیگری به کافه می‌آیند، دوست دارند که در وهله اول با ظروف شیک و مد روز مواجه شوند. این امر روی اشتهای مشتریان نیز موثر است. شاید تصور کنید که تهیه ظروف مخصوص و منحصربه‌فرد برای کافی‌شاپ هزینه‌های زیادی را برایتان به همراه دارد، اما مطمئنا این کار روی بازدهی کافه و میزان رضایت مشتریان تاثیر می‌گذارد. همچنین اگر وسایل مورد نیاز خود را از مرکز فروش ظروف کافی شاپ تهیه نمایید، در هزینه‌های شما نیز به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی می‌شود. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی قهوه پخش علاوه بر آشنایی با ظروف مخصوص کافی شاپ، یکی از مراکز عرضه این وسایل در اصفهان به شما معرفی خواهد شد.   

مرکز فروش ظروف کافی شاپ کجاست؟

اگر قصد راه‌اندازی کافی‌شاپ را دارید، یکی از مهمترین اقدامات خرید ظروف مخصوص کافه با قیمت مناسب است. به همین دلیل بسیار مهم است که تصمیم بگیرید که از کجا می‌خواهید این ظروف را تهیه کنید. امروزه مراکز متعددی در سراسر ایران از جمله تهران و اصفهان در زمینه فروش انواع تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی کافی‌شاپ فعالیت دارند. شما می‌توانید به صورت حضوری به بازار تهران یا سایر مراکز مراجعه کرده و ظروف مورد نیازتان را متناسب با سلیقه و بودجه خود بخرید.

خوشبختانه امروزه بسیاری از این مراکز برای رفاه حال مشتریان خود اقدام به ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی کرده‌اند. برای مثال شما می‌توانید به راحتی به وب‌سایت قهوه پخش مراجعه کرده و هر آنچه را که برای تهیه و سرو قهوه یا نوشیدنی‌های بر پایه آن در کافی‌شاپ یا منزل خود نیاز دارید، خریداری کنید. قهوه پخش محصول مورد نظر شما را با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل می‌دهد.

مرکز فروش ظروف کافی شاپ کجاست؟

حتما می‌پرسید که بر چه اساسی باید ظروف مورد نیاز یک کافی‌شاپ را خرید؟ چه تعداد وسیله مورد نیاز است؟ جواب این سوالات واضح است و آن توجه به منوی کافه و سلیقه خودتان است. شما باید پیش از اقدام به خرید ظروف و تجهیزات کافه، منو را آماده کنید. تهیه منوی کافه موضوعی کاملا تخصصی است که حتی گاهی انتخاب دستگاه‌های قهوه‌ساز نیز به آن بستگی دارد. بهتر است، چند عدد از هر ظرف یا وسیله را در انبار داشته باشید، در این صورت با شکستن ظروف یا بروز هر مشکلی کار کافی‌شاپ مختل نمی‌شود. در ادامه برخی دیگر از نکات خرید انواع تجهیزات کافی شاپ را به شما خواهیم گفت.

  • لوازم بار گرم کافه

شما در کافی‌شاپ برای بخش بار گرم نیاز به تعداد زیادی فنجان مخصوص در حجم‌های مختلف دارید. برای مثال فنجان اسپرسو سینگل با فنجان لاته متفاوت است. البته این تفاوت تنها در زمینه ظاهر و زیبایی این دو نوع ماگ نیست، بلکه از لحاظ کاربرد و استانداردهای تعیین شده است.

لاته حتما باید در یک فنجان با حجم و البته شکل ظاهری استاندارد سرو شود. همچنین امکان استفاده از کاپ‌های ساده یا رنگی برای سرو انواع نوشیدنی بر پایه قهوه اسپرسو نیز وجود دارد. در ضمن برای سرو نوشیدنی‌هایی همچون آمریکانو نیز نیاز به ماگ‌های مناسب دارید. البته برای این قسمت از کافه نیز نباید تجهیزات دیگری همچون تمپر، لولر و بسیاری وسایل تخصصی را فراموش کنید. مرکز فروش ظروف کافی شاپ قهوه پخش این لوازم را به صورت کامل در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • لوازم بار سرد کافه

برخی از وسایل تخصصی مخصوص بار سرد کافی‌شاپ شامل لانگ اسپون، شیکر، لیوان‌های کولین و انواع شات‌های مختلف هستند.

مرکز فروش ظروف کافی شاپ کجاست؟

  • وسایل تهیه و سرو قهوه

شما باید برای کافی‌شاپ خود وسایل مورد نیاز برای دم‌آوری قهوه شامل قهوه‌ساز، کمکس و تجهیزات دیگر را خریداری کنید. برای کافی‌شاپ آسیاب قهوه و دستگاه رست قهوه را نیز نباید فراموش کرد. البته انتخاب نوع و تعداد این لوازم به نوع کافه و میزان مشتری شما بستگی دارد.

  • ظروف سرو کافی شاپ

برای کافی‌شاپ علاوه بر تهیه انواع فنجان، ماگ و لیوان باید وسایل دیگری همچون بشقاب‌ نیز خرید. بشقاب‌ها باید در سایزهای مختلف و برای کاربردهای گوناگون همچون اردور خوری، سس خوری، استیک و مواد دیگر باشند. کارشناسان ما در قهوه پخش به شما کمک می‌کنند که ظروفی مناسب را متناسب با موقعیت و دکوراسیون کافی‌شاپ خود خریداری نمایید. این امر علاوه بر داشتن انتخابی مناسب باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود. 

قهوه پخش؛ مرکز فروش ظروف کافی شاپ

همانطور که بیان شد، قهوه پخش یکی از مراکز فروش ظروف کافی شاپ در اصفهان است. در واقع این مرکز از اولین تولیدکنندگان انواع تجهیزات مصرفی قهوه‌ساز و لوازم مورد نیاز برای راه‌اندازی کافی‌شاپ در این شهر به شمار می‌رود.

شما با خرید از این مجموعه علاوه بر بهره‌مندی از بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات با قیمت مناسب، از مشاوره رایگان و ارسال سریع نیز برخوردار خواهید شد. لازم به یادآوری است که مرکز فروش ظروف کافی شاپ قهوه پخش امکان تامین تمام ظروف مورد نیاز یک کافه در انواع مختلف و ارسال آن‌ها به تمامی شهرهای ایران را دارد.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864