با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

دستگاه رست قهوه اصفهان

اگر شما جزو علاقه‌مندان به نوشیدن قهوه باشید، حتما نام دستگاه رست قهوه را شنیده‌اید. همچنین احتمالا برایتان پیش آمده است که در کافی‌شاپ نوع و طعم قهوه از شما پرسیده شده باشد. قهوه برای تغییر طعم دادن به شکل‌ها و درجات مختلفی برشته می‌شود که این عمل با کمک دستگاه رستر قهوه صورت می‌گیرد. این وسیله از گذشته تا به امروز پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ و از یک ظرف ساده روی آتش به تجهیزاتی با تکنولوژی‌های قابل کنترل تبدیل شده‌است. در این مقاله از قهوه پخش به توضیح مختصری درباره کاربرد این وسیله می‌پردازیم. 

کاربرد دستگاه رست قهوه چیست؟

دانه درخت قهوه، سبز رنگ است که باید پس از برداشت از راه‌های مختلف فرآوری و سپس خشک شود. در نهایت روی این دانه‌ها عملیات برشته کردن و تفت دادن صورت می‌گیرد. بدین ترتیب قهوه سبز به دانه‌های معطری تبدیل می‌گردند که ما می‌توانیم با دم کردن آن از عطر و طعم قهوه لذت ببریم.

در گذشته پروسه برشته کردن دانه‌های قهوه توسط خود افراد صورت می‌گرفت که در این روش دانه‌ها به یک اندازه برشته نمی‌شدند. همچنین دود ناشی از آتش نیز روی طعم و عطر قهوه تاثیر می‌گذاشت. اما امروزه این عمل با استفاده از مدل‌های مختلف دستگاه رست انجام می‌گیرد. در حال حاضر این تجهیزات در دو نوع خانگی و صنعتی در بازار وجود دارند و به عنوان دستگاه‌های عمل‌آوری مواد غذایی معروف هستند. 

کاربرد دستگاه رست قهوه چیست؟

دستگاه رست قهوه برشته‌سازی دانه‌های قهوه را انجام می‌دهد و در طی این فرآیند دانه‌های سبز قهوه را به همان قهوه معروف و شناخته شده تبدیل می‌کند. برای این منظور در ابتدا دانه‌های قهوه در داخل رستر قهوه مقداری از آب خود را از دست می‌دهند. سپس رنگ دانه‌ها به تدریج به قهوه‌ای خواهد رسید که در این مرحله باید دانه‌های قهوه را سرد کرد. عملیات سردسازی دانه‌های قهوه در ابعاد صنعتی با کمک دستگاهی به نام سانتریفیوژ انجام می‌گردد.

کل اقدامات صورت گرفته در دستگاه رست باعث می‌شود که دانه‌های سبز قهوه به قهوه برشته با بیش از 800 مولکول آروماتیک تبدیل شده و عطر و طعم دلچسبی پیدا کند. اگر دستگاه رست دانه‌های قهوه شعله‌های متعدد داشته باشد، روش‌های گوناگونی برای برشته کردن دانه‌ها در آن امکان پذیر است. همچنین داشتن حرارت مستقیم یا غیر مستقیم نیز در نحوه رست کردن دانه‌های قهوه موثر است.

قهوه پخش، عرضه دستگاه رست قهوه در اصفهان

امروزه انواع مدل‌های دستگاه رست قهوه در اصفهان به فروش می‌رسند. اگر ساکن اصفهان هستید، می‌توانید برای خرید یک نمونه از این دستگاه‌ها که کیفیت و کارایی بالایی داشته باشد، به فروشگاه اینترنتی قهوه پخش مراجعه کنید. این مرکز یکی از اولین عرضه کنندگان انواع لوازم قهوه ساز و تجهیزات کافی‌شاپ در اصفهان به شمار می‌رود.

همچنین این مجموعه عرضه انواع تجهیزات مورد نیاز برای تهیه قهوه به سراسر ایران را امکان پذیر کرده است. این مرکز می تواند با سفارش آنلاین بهترین محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان خود برساند.

قهوه پخش، عرضه دستگاه رست قهوه در اصفهان

در این وب‌سایت می‌توانید بین مدل‌های مختلف روستر قهوه ارائه شده چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ مشخصات فنی مقایسه‌ انجام داده و سپس بهترین گزینه را برگزینید. البته همانطور که بیان شد، در قهوه پخش علاوه بر دستگاه مخصوص رست قهوه وسایل دیگری همچون قهوه‌ساز، انواع تمپر، ظروف سرو قهوه، مت بار و بسیاری محصولات دیگر نیز عرضه می‌شود.

در این فروشگاه اینترنتی اطلاعات همه دستگاه‌ها به صورت کامل ثبت شده است. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند که با آگاهی و شناخت کامل بهترین و مناسب‌ترین وسیله را تهیه کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت دستگاه روستر قهوه یا دریافت پاسخ سوالات خود می‌توانید با کارشناسان ما در قهوه پخش تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864