با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

ليوان فرنچ پرس چيست

افراد زیادی تمایل به مصرف مستمر و روزانه قهوه دارند اما دم کردن و عمل آوری آن با استفاده از دستگاه هایی که مخصوص این کار است و نظافت بعدی آن کمی دشوار و وقت گیر است. لذا این گروه یا ناچاراً مصرف قهوه را به اوقات فراغت خود موکول می کنند و یا استفاده از انواع آماده این محصول را جایگزین نوشیدن قهوه های خوش طعم می کنند. این در حالی است که می توان با استفاده از ابزاری به نام لیوان فرنچ پرس، به راحتی این مشکل را حل کرده و تنها با صرف سه دقیقه زمان، قهوه فرانسه بی نظیری را آماده و از نوشیدن آن لذت برد. شستشو این ظرف نیز با استفاده از ماشین ظرف شویی امکان پذیر است. از این رو افراد علاقه مند به قهوه که با محدودیت زمان رو به رو هستند می توانند با خرید یک لیوان فرنچ پرس از طعم قهوه کلاسیک لذت ببرند، بدون اینکه وقفه در روند انجام کارهایشان ایجاد شود.

فرنچ قهوه چیست

شاید شما هم نام فرنچ قهوه را شنیده باشید ولی آشنایی با خود این وسیله نداشته باشید. اگر این طور است توصیه می کنیم با ما در ادامه همراه باشید. چرا که حضور این وسیله در هر مکانی می تواند نوید نوشیدن قهوه ای خوش طعم را به همراه داشته باشد. در حقیقت فرنچ قهوه یک دستگاه بسیار ساده و به دور از هر گونه پیچیدگی است که با استفاده از آن می توان قهوه و انواع گوناگون چای و دم نوش را آماده کرد. فرم ظاهری این وسیله به طور کلی شبیه لیوان های مخصوص آماده سازی دم نوش است با این تفاوت که در داخل آن یک اهرم فلزی ضد زنگ تعبیه شده است که در فرآیند دم کردن قهوه از آن استفاده می شود.

فرنچ قهوه چیست

آشنایی صفر تا صد با فرنچ پرس و کاربرد آن

برای آشنایی با لیوان فرنچ پرس ابتدا به معرفی اجزای آن خواهیم پرداخت. هر فرنچ پرس متشکل از سه بخش بدنه بیرونی، مخزن و اهرم است. متریال مورد استفاده در ساخت بخش بیرونی می تواند فلزی و یا پلاستیکی باشد. مخزن در نظر گرفته شده از جنس شیشه است. اینکه شیشه مورد استفاده در ساخت محصول نشکن باشد یا نه، بسته به برند تولید کننده و کیفیت فرنچ پرس ساخته شده دارد. قطعاً برندهای شناخته شده هیچگاه شهرت خود را با بکارگیری متریال نامناسب زیر سوال نخواهند برد. برای مصرف کنندگان نیز استفاده از لیوان های نشکن ایده آل تر خواهد بود. چرا که شیشه هایی که این ویژگی را ندارند به سرعت و با ایجاد تغییرات دمایی خواهند شکست و دردسرساز می شوند.

بخش سوم هر لیوان فرنچ پرس اهرم آن است. این قطعه که در مرحله پایانی دم کردن قهوه با دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد، حتماً باید ضد زنگ باشد تا در حین کار با آزاد کردن مواد مضر به داخل نوشیدنی، سلامت مصرف کننده را به مخاطره نیندازد.

برای دم کردن قهوه با لیوان فرنچ پرس باید به اندازه گنجایش آن آب جوش در اختیار داشته باشیم. البته آب جوش مورد استفاده در تهیه قهوه فرانسه شرایط خاصی دارد. برای داشتن قهوه ای با کیفیت و خوش عطر و بو باید آب را تنها 30 ثانیه پس از جوش آمدن و به اصطلاح قل زدن آن روی حرارت نگه داریم. جوشیدن بیشتر آب می تواند تاثیر منفی بر قهوه دم شده داشته باشد. پس از اینکه آب جوش آماده شد، مقدار کمی از آن را داخل ظرف فرنچ پرس ریخته و اجازه می دهیم با تبادل گرما، با یکدیگر هم دما شوند. این مسئله را می توان به عنوان فوت دم کردن قهوه با این ظرف در نظر گرفت که بهتر است حتماً رعایت شود.

آشنایی صفر تا صد با فرنچ پرس و کاربرد آن

در این مرحله آب جوش درون لیوان را خالی کرده و پودر قهوه مرغوب و با کیفیت را درون فرنچ پرس ریخته و بقیه آب جوش را به صورت دورانی به آن اضافه می کنیم. درب آن را می بندیم اجازه می دهیم 3 دقیقه همین طور باقی بماند. اهرم در این لحظه باید در بالاترین جای ممکن قرار گیرد. بعد از اتمام این بازه زمانی، اهرم را فشار می دهیم و مایع درون لیوان را صاف می کنیم. قهوه ما آماده است.

برای سفارش انواع فرنچ پرس با بهترین کیفیت و از معتبرترین برندها به بخش فروش سایت قهوه پخش مراجعه نمایید و یا در بخش سرچ، واژه فرنچ پرس را سرچ کنید. قهوه پخش با ارائه بهترین فرنچ پرس ها با مناسب ترین قیمت در خدمت شما است.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864