با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

اسپرسو ساز نوا تقلبی

قهوه اسپرسو یکی از پرطرفدارترین انواع نوشیدنی های قهوه است که با استفاده از دستگاه اسپرسو ساز آماده می شود. در گذشته برای نوشیدن این اسپرسو خوشمزه باید به کافه ها و کافی شاپ هایی که دستگاه اسپرسو ساز داشتند مراجعه می‌کردیم؛ اما امروزه به دلیل اینکه این نوشیدنی پرطرفدار جای خود را بین مردم باز کرده است، بسیاری از افراد خودشان دستگاه اسپرسو ساز خانگی می خرند و خودشان در منزل این نوشیدنی خوشمزه و بی نظیر را تهیه می‌کنند.

لازمه درست کردن قهوه اسپرسو، داشتن یک دستگاه مخصوص اسپرسو ساز است. دستگاه های مختلفی در بازار وجود دارند که توسط برندهای متنوعی تولید می شوند. یکی از برندهای معروف و معتبر تولید کننده لوازم الکترونیکی منزل، برند ژاپنی نوا است. لوازم خانگی نوا توسط یک شرکت پیشرفته تولیدات محصولات الکترونیکی ساخته می شود.

بسیاری از لوازم خانگی برند نوا در بازار به فروش می رسند که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. از محصولات این برند می توان به لوازم الکترونیکی منزل مانند مخلوط کن، یخچال فریزر و لباسشویی اشاره کرد. برند نوا در سال های گذشته قهوه ساز و اسپرسوسازهایی با کیفیت بسیار بالا را وارد بازار کرده است. هنگام خرید اسپرسوساز نوا باید نکاتی را مد نظر داشته باشید تا به صورت اشتباهی اسپرسو ساز نوا تقلبی را نخرید. در ادامه بیشتر در رابطه با نحوه تشخیص تقلبی بودن اسپرسوساز نوا صحبت می کنیم با ما همراه باشید.

نحوه تشخیص تقلبی بودن اسپرسو ساز نوا

نحوه تشخیص تقلبی بودن اسپرسو ساز نوا نیاز به دقت زیادی دارد. باید ابتدا ویژگی‌ها و مشخصات دستگاه اسپرسو ساز نوا را بدانید و بتوانید انواع اصل و تقلبی آن را شناسایی کنید. به همین خاطر در این قسمت ما با اشاره به نکاتی در رابطه با ویژگی‌ها و مشخصات اسپرسو ساز نوا اصلی به شما کمک می کنیم تا خرید مطمئنی داشته باشید. برخی از مهم ترین ویژگی های اسپرسوساز نوا اصل به شرح زیر است:

  • توان اسپرسو ساز نوا
    یکی از مهم ترین ویژگی های اسپرسوساز، قدرت فشار و توان بالای آن است. موتور الکتریکی این دستگاه باید هم دوام بالایی داشته باشد و هم توان بالایی داشته باشد تا بتواند یک نوشیدنی قهوه با کیفیت را در مدت زمان تعیین شده آماده کند؛ بنابراین شما باید به توان و فشار بخار دستگاه اسپرسو ساز نوا قبل از خرید توجه کنید.
  • فیلتر اسپرسو ساز نوا
    اسپرسو ساز نوا دارای دو نوع فیلتر دائمی و کاغذی است. معمولاً فیلتر های دائمی دارای دوام و ماندگاری بالاتری هستند و جنس آن ها فلزی است. به همین خاطر بهتر است از این نوع فیلتر استفاده شود. دستگاه اسپرسو ساز نوا به گونه ای طراحی شده که قطعات آن قابل شستشو هستند. به همین خاطر به راحتی می توان فیلترهای آن را جدا و تمیز کرد. اگر از فیلتر های کاغذی برای اسپرسو ساز نوا استفاده شود، باید آن ها را به موقع تعویض کنید. چرا که ممکن است روی کیفیت قهوه تاثیر منفی داشته باشد.

نحوه تشخیص تقلبی بودن اسپرسو ساز نوا

  • جنس بدنه اسپرسوساز نوا
    جنس بدنه دستگاه اسپرسو ساز نوا روی کیفیت آن تاثیر بسزایی دارد. دستگاه هایی که دارای بدنه استیل و اصل هستند، کیفیت نوشیدنی که تولید می کنند بسیار بالاتر است. این دستگاه ها علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی دارند، طول عمر بالایی هم دارند و می توان هنگام خرید اسپرسو ساز تقلبی با توجه به جنس بدنه آن متوجه شد که کدام یک از دستگاه ها اصل است و کدام یک تقلبی است.
  • سیستم قطع خودکار اسپرسوساز نوا
    دستگاه اسپرسو ساز نوا پس از پایان یافتن عملیات آماده سازی قهوه به صورت خودکار خاموش می شود و مقدار مشخصی از نوشیدنی اسپرسو را در فنجان یا ظرف موردنظر می ریزد؛ بنابراین به راحتی قابلیت تنظیم شدن دارد و شما می توانید تنظیم کنید که چه مقداری از این نوشیدنی را آماده کنید.

 اسپرسو ساز نوا از را از قهوه پخش بخواهید

فروشگاه اینترنتی قهوه پخش عرضه کننده انواع تجهیزات کافی شاپ و دستگاه های اسپرسو ساز و قهوه ساز با کیفیت در خدمت مشتریان عزیز است. اسپرسو ساز و دستگاه کاپوچینو ساز نوا دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. این دستگاه ساخت کشور ژاپن است و دارای مشخصات ویژه ای است. مشتریان عزیز اگر قصد خرید اسپرسوساز نوا اصل را دارند می توانند به فروشگاه اینترنتی قهوه پخش مراجعه کنند. اسپرسو ساز نوا کاپوچینو ساز دارد و به راحتی می توان آن را تنظیم کرد.

 اسپرسو ساز نوا از را از قهوه پخش بخواهید

این دستگاه توانایی تولید کف شیر دارد و به دلیل دارا بودن نشانگر سطح آب، برای تولید انواع نوشیدنی های باکیفیت مانند اسپرسو مناسب است. فروشگاه اینترنتی قهوه پخش برای جلب رضایت مشتریان و احترام به آن ها انواع لوازم تجهیزات کافی شاپ چون دستگاه اسپرسوساز، لوازم جانبی اسپرسو ساز و... را با بهترین کیفیت در اختیار آن ها قرار می دهد. به همین خاطر مشتریان می توانند با خیالی آسوده انواع دستگاه اسپرسو ساز اصل با برند های معتبر نظیر برند نوا را از طریق وبسایت فروشگاهی این مجموعه خریداری نمایند.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864