با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

مت بار سرد چیست؟

 

نوشیدنی هایی که در کافی شاپ ها سرو می شوند را می توان به دو دسته سرد و گرم تقسیم کرد. برای تهیه هر یک از انواع نوشیدنی هایی که در کافی شاپ ها درست می شود، ابزار خاص و تخصصی مورد نیاز است. یکی از لوازمی که حضور آن در لاین سرد کافی شاپ بسیار مفید و سودمند است، مت بار است. این وسیله که از جنس سیلیکون ساخته و تولید می شود، دارای طراحی منحصر به فردی است. پین های سیلیکونی بر روی سطح مت بار، با فاصله های بسیار نزدیک از هم در نظر گرفته شده که مانع از سر خوردن لیوان ها و سایر ظروف می گردد. همچنین در صورتی که لوازمی که بر روی مت بار قرار می گیرد خیس باشد، در زمان کوتاهی آب به زیر پین ها سرخورده و ظرف به راحتی خشک می شود بدون اینکه نگرانی بابت لغزنده بودن ظروف خیس وجود داشته باشد.

مت بار چیست؟

انضباط و تمیزی یکی از لازمه های داشتن کافی شاپی مقبول است که روزانه بر طرفداران آن اضافه می شود. با توجه به اینکه وجدان کاری در محیط هایی که مشغول تهیه و آماده سازی غذا و نوشیدنی هستند حرف اول را می زند، صاحبان کافی شاپ ها باید در تامین بهداشت و رعایت اصول بهداشتی کوشا باشند.

یکی از لوازمی که می تواند زمینه ایجاد میز کار تمیز و منضبط را فراهم سازد، مت بار است. این وسیله که خود ظاهر شکیلی دارد، جلوه بصری محیط را افزایش داده و حس تمیزی را به بیننده منتقل می کند. همچنین طراحی مت بارها به گونه ای است که می توان از آن به عنوان آب گیر نیز استفاده کرد. در نتیجه آب لیوان ها و ظروف قرار گرفته بر روی مت بار گرفته می شود، در حالی که از نظر ظاهری همه جا خشک است و خبری از آبی که با لیوان ها به میز کار بار منتقل شده، نیست.

مت بار چیست؟

یکی از اتفاقاتی که می تواند باعث دردسر کارکنان کافی شاپ شود و مشتریان را آزرده خاطر کند، شکستن ظروف است. جمع آوری خرده های شیشه کار آسانی نیست و کوتاهی در این مورد می تواند موجب ایجاد صدمات جسمی در آینده شود. به علاوه هدف مشتریانی که به کافی شاپ وارد می شوند، گذراندن لحظاتی خوش و مملو از آرامش است. با به کارگیری مت بار می توان از شکستن ظروف جلوگیری کرد و بروز حادثه در آشپزخانه را به حداقل ممکن رساند. چرا که جنس این وسیله به گونه ای است که از سرخوردن اشیاء و ظروف ممانعت می کند.

ویژگی های پد سیلیکونی بار سرد

همان طور که گفته شد به دلیل خاصیت های منحصر به فردی که پد سیلیکونی بار سرد دارد، استفاده از آنها تقریبا در تمام کافی شاپ ها به عنوان یک ضرورت تلقی می شود. این پدها که قیمت بسیار مناسبی دارند، در ابعاد مختلف در دسترس متقاضیان هستند و افراد می توانند به راحتی مت باری را که با فضای در اختیار آنها تناسب دارد و قادر به تامین نیازهای آنان است را خریداری کنند. پرداخت بهای اندک در قبال خرید این وسیله در کنار کارایی بسیار بالایی که مت بار با خود برای کافی شاپ به ارمغان می آورد، نشان دهنده اقتصادی بودن این اقدام است. چرا که با شکستن ظروف مخصوص کافی شاپ برای جایگزین کردن آنها باید مبالغ بسیار بیشتری هزینه شود. لذا این کار کاملا از نظر اقتصادی توجیه پذیر است.

ویژگی های پد سیلیکونی بار سرد

فرم ظاهری پدهای سیلیکونی به صورتی است که برای بینندگان جالب توجه است. لذا می توان گفت که پدهای سیلیکونی بار سرد که مشکی رنگ هستند و از وزن کمی نیز برخوردارند، مولفه های کاربردی و مفید در کافی شاپ ها هستند که انجام کارها در میز کار را تسهیل نموده و نیاز به تمیز کاری در طول روز را کاهش می دهند. چرا که آب اضافه موجود بر روی لیوان ها را جذب کرده و با جلوگیری از لیز خوردن اشیاء، مانع شکستن آنها می شوند.

برای خرید انواع مت بار با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه در قسمت سرچ قهوه پخش نام مت بار را سرچ کرده و انواع مختلف مت بار را با هم مقایسه نمایید. بعد از مقایسه انواع مت بار، بهترین مدل بر اساس نیاز خود را به راحتی سفارش دهید.

 

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864