با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

فروش ظروف کافی شاپ

تجهیزات کافی شاپ و رستوران تاثیر زیادی در جذب مشتری دارند. خرید تجهیزات مناسب باعث می شود که نوشیدنی های خوشمزه و با کیفیت بالا را در طرح و ظاهری شیک و زیبا تهیه کنید. برای بالابردن اطلاعات خود در زمینه فروش ظروف کافی شاپ با ما همراه باشید.

لیست ظروف کافی شاپ

کسانی که به کافه مراجعه می کنند علاوه بر مزه محصولات شما به ظروف آن نیز دقت خواهند کرد. از این رو خرید ظروف کافی شاپ یکی از اصلی ترین و مهم ترین اجزای كافه به شمار می آید. برای آنکه بتوانید از مشتریان خود به خوبی پذیرایی کنید، حتما در خرید ظروف کافی شاپ خود دقت بیشتری داشته باشید. همچنین از مراکز فروش ظروف کافی شاپی خریداری کنید که مطمئن و معتبر هستند. نوع ظروف بستگی به فاکتورهایی مانند سلیقه، منو، گارنیش، متریال و ... دارد. یکی از اصلی ترین موارد برای خرید ظروف کافی شاپ کيفيت و قیمتی مناسب است. در ادامه لیستی از مهمترین ظروف مورد نیاز برای کافی شاپ را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ظروف نوشیدنی های سرد

نوشیدنی های سرد ظاهری زیبا و جذاب دارند که در رنگ های متنوع سرو می شوند. برای این نوشیدنی ها می توانید لیوان های شفاف و بی رنگ را انتخاب کنید. انتخاب ظرف مناسب برای این نوع از نوشیدنی ها از اهمیت بالایی برخوردار است. انتخاب یک لیوان زیبا و مناسب می تواند، لذت نوشیدنی را دوچندان کند. ظروف چوبی نیز گزینه ای مناسب برای نوشیدنی ها سرد محسوب می شوند که ظاهری مینیمال به کافی شاپ شما می دهند.

لیست ظروف کافی شاپ

  • ظروف نوشیدنی های گرم

در انتخاب ظروف نوشیدنی های گرم باید به جنس، رنگ و ظاهر زیبای ظرف توجه کنید. برای نوشیدنی های گرم باید لیوانی را انتخاب کنید که گرما را بیشتر در خود نگه دارد. برای نوشیدنی های گرم می توانید از گزینه های زیر استفاده کنید.

  • ماگ: برای قهوه از ماگ های سرامیکی کوچک یا فلزی استفاده می کنند. لیوان های ماگ از جنس سرامیک هستند که در اندازه های استاندارد برای هر نوع نوشیدنی گرم وجود دارند که در رنگ های مختلف عرضه می شوند. ماگ به دلیل گرم نگه داشتن نوشیدنی و جنس منحصر به فردی که دارد در میان انواع دیگر لیوان ها و کاپ ها محبوبیت بیشتری دارد.
  • لیوان شیشه ای: برای چایی لیوان های شیشه ای که دسته دار هستند گزینه مناسب تری خواهند بود. می توانید لیوان های شیشه ای ساده را برای چای خریداری کنید، اما حتما دسته دار سرو شود.
  • فرنچ پرس: برای دمنوش ها لیوان در دار یا فرنچ پرس گزینه مناسب تری است. بعد از دم کشیدن دمنوش می توانید آن را به فنجان ساده ای منتقل کنید که کنارش قرار دارد. این محصول در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود.

هر کدام از این نوشیدنی ها و غذاها برای آماده و سپس سرو شدن نیازمند ظروف خاصی هستند که می بایست از قبل نسبت به خرید این ظروف اقدام کنید. یکی از مهمترین ظروف برای نوشیدنی ها زیر لیوانی است. زیرلیوانی های چوبی در طرح ها و رنگ های مختلفی عرضه می شوند. امروزه ظروف چوبی بیش از سایر ظروف ترند شده اند، چرا که اصالت را در کنار زیبایی برای کافه شما به ارمغان می آورند.

سایر ظروف کافی شاپ

ست های قاشق و چنگال و کاردهای به کار رفته در کافی شاپ ها با ست های معمولی مورد استفاده در خانه ها متفاوت بوده و نباید این دو را به جای هم استفاده نمود. حتی بشقاب های سرو غذا در کافی شاپ ها نیز باید با بشقاب های معمولی خانگی تفاوت هایی داشته تا بتوان حس غذا خوردن در یک کافی شاپ لوکس و شیک را در مشتریان ایجاد نمود.

ظروف سرو غذا در مدل های چوبی، سرامیک، چینی و ... وجود دارند. در صورتی که کافه مینیمال و هنری دارید، می توانید ظروف سرو چوبی بخرید. فروشگاه قهوه پخش اقدام به فروش ظروف کافی شاپ چوبی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت کرده است. در صورتی که قصد خرید این ظروف را دارید می توانید به صورت عمده و اینترنتی از این فروشگاه محصولات مورد نیازتان را تهیه کنید. در ادامه به بررسی خرید اینترنتی ظروف کافی شاپ پرداخته ایم.

سایر ظروف کافی شاپ

خرید اینترنتی ظروف کافی شاپ

فروشگاه اینترنتی فروش ظروف کافی شاپ قهوه پخش دارای ظروف با کیفیت و با قیمتی مناسب است که می توانید تمام ظروف مورد نیاز خود را از این فروشگاه خریداری کنید. قهوه پخش تمامی ظروف مورد نیاز شما در طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف را عرضه می کند.

قبل از خرید‌ ظروف، منوی کافی شاپتان را تهیه و آماده نمایید. قیمت ظروف کافی شاپ از تنوع زیادی برخوردار است اما سایت قهوه پخش در زمینه فروش ظروف کافی شاپ به شما این امکان را می دهد که ظروف مناسب کافی شاپ خود را با مناسب ترین قیمت ممکن تهیه کنید.

هنگام خرید ظروف كافی شاپ به اندازه نیازتان خرید کنید و تعدادی را هم به عنوان ذخیره در صورت بروز مشکلاتی مانند شکستن در نظر بگیرید. اگر به دنبال یک ظرف خاص یا ظروفی برای تکمیل بار خود می گردید خرید از فروشگاه قهوه پخش یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. فروشگاه اینترنتی قهوه پخش با فروش ظروف کافی شاپ به صورت عمده و جزئی شما را در کسب و کارتان همراهی می کند.

 

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864