با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

تولید لوازم آشپزخانه چوبی

لوازم خانگی چوبی زیبایی خاصی دارند به همین خاطر افرادی که تمایل به دیزاین کردن منزل با استفاده از لوازم خانگی چوبی دارند، از فروشگاه های عرضه کننده لوازم چوبی خرید می کنند. انواع مختلفی از لوازم آشپزخانه چوبی تولید می شود. بسیاری از لوازم آشپزخانه چوبی مانند زیر لیوانی چوبی، تخته اردوخوری و سایر ظروف چوبی دیگر مانند تخته سرو زیتون خوری، ست پذیرایی چوبی، سینی های چوبی، شکلات خوری چوبی و ... در بازار به فروش می رسند که طرح ها و رنگ های مختلفی دارند. استفاده از لوازم آشپزخانه چوبی کاملاً بی ضرر است و برای سرو انواع غذا یا نوشیدنی ها می توان از آن ها استفاده کرد. امروزه در بسیاری از فروشگاه های لوازم آشپزخانه ظروف چوبی این وسایل مشاهده می‌شوند. با توجه به اینکه چوب یک ماده طبیعی است و به راحتی در طبیعت تجزیه و بازیافت می شود، می توان گفت که این ظروف چوبی از آسیب رساندن به محیط زیست جلوگیری می کنند و خرید آن ها مزایای بسیاری دارد؛ اما باید بدانیم که ظروف چوبی خوب را از کجا تهیه کنیم. معمولاً فروشگاه های که لوازم آشپزخانه را به مشتریان عرضه می کنند، لوازم چوبی با کیفیت را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند. در حال حاضر انواع قاشق های چوبی، سینی چوبی، اردو خوری چوبی، زیر لیوانی چوبی و ... جزو ظروف چوبی پرطرفدار هستند. با توجه به این که شستشوی آن ها بسیار راحت انجام می شود، لکه نمی گیرند. برای ساخت آن ها از مواد مضر استفاده نشده، غذای داخل آن ها سالم می ماند. ظاهر شیک و کلاسیکی دارند. دچار لب پریدگی و شکستگی نمی شوند و نگهداری آن ها بسیار ساده است. امروزه افراد زیادی هستند که علاقه به خرید ظروف چوبی آشپزخانه دارند.

تولید لوازم آشپزخانه چوبی

تولید و کاربرد زیر لیوانی چوبی

زیر لیوانی ها انواع مختلفی دارد و می‌توان با متریال های مختلف آن ها را تهیه کرد؛ اما زیر لیوانی چوبی یکی از انواع پر طرفدار این لوازم آشپزخانه است. در حال حاضر از این وسیله برای رستوران ها، منازل و کافی شاپ ها استفاده می شود. هنگامی که شما با استفاده از یک لیوان در حال نوشیدن چای، قهوه یا هر نوشیدنی دیگری هستید، برای اینکه زیر لیوانی کثیف نشود و رطوبت حاصل از نوشیدنی داخل لیوان روی میز لکه ایجاد نکند، می توان از انواع مدل های زیر لیوانی استفاده کرد. بعضی از افراد هم از لیوانی برای این منظور استفاده می کنند که گرد و خاک و حشرات داخل نوشیدنی آن ها نشود. به همین خاطر زیر لیوانی را روی سطح لیوان قرار می دهند تا گرمای آن حفظ شود. تولید زیر لیوانی چوبی به راحتی انجام می‌شود و حتی با استفاده از ابزار ساده می توان این وسیله را ساخت. در حال حاضر انواع زیر لیوانی های چوبی با طرح های مختلف در فروشگاه اینترنتی قهوه پخش به فروش می رسد.

تولید و کاربرد زیر لیوانی چوبی

تولید و کاربرد تخته اردو خوری

تولید و کاربرد تخته اردو خوری توسط مجموعه قهوه پخش انجام می‌شود. ظرف های اردو خوری بسیار زیبا هستند و در اغلب سفره های امروزی برای زیباتر شدن از آن استفاده می شود. تنوع طرح ظروف اردو خوری بالا است و آن ها را با استفاده از متریال مختلف می سازند. همه ظروف اردو خوری چوبی، ظاهر بسیار شیک و جذابی دارند. به همین خاطر افراد زیادی هستند که علاقه دارند از این ظروف چوبی استفاده کنند. ممکن است برخی افراد به طرح های فانتزی علاقه داشته باشند، برخی افراد نیز طرح های کلاسیک را دوست دارند؛ اما امکان استفاده از ظروف اردو خوری برای خوراکی های کوچک بسیار مرسوم است. به عنوان مثال می توان انواع آجیل یا میوه های خشک را در این ظروف قرار داد. برخی از افراد هستند که برای قرار دادن ترشی یا شیرینی و شکلات از این ظروف استفاده می کنند. در کافی شاپ ها و رستوران ها نیز انواع اردو خوری چوبی برای منظورهای مختلفی استفاده می شود. ظروف اردو خوری مناسب پذیرایی برای سرور پیش غذا، انواع سالاد، پوره ها، رولت، کالباس، ترشی، انواع ماست... و غیره می باشد. حتی می توان روی میز صبحانه نیز از این ظروف استفاده کرد. در جشن ها و مهمانی ها نیز می توان انواع تنقلات و شیرینی های رنگارنگ را داخل ظروف اردو خوری سرو کرد.

تولید و کاربرد تخته اردو خوری

قهوه پخش عرضه و تولید انواع لوازم آشپزخانه چوبی

قهوه پخش یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه عرضه و تولید انواع لوازم آشپزخانه چوبی مناسب کافه ها و رستوران ها است. عزیزانی که قصد خرید انواع زیر لیوانی چوبی یا اردو خوری چوبی را دارند، می توانند با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی قهوه پخش انواع مدل های متنوع را مشاهده کنند. جهت استعلام قیمت زیر لیوانی چوبی یا سوال درباره قیمت اردو خوری چوبی می توانند با شماره های بخش فروش این مجموعه تماس بگیرند و به صورت اینترنتی تمام محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهند. قیمت محصولات چوبی در فروشگاه اینترنتی قهوه پخش بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه های دیگر است و مشتریان عزیز می توانند پس از مقایسه قیمت ها یک خرید منصفانه داشته باشند.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864