با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

قرص رسوب زدایی اسپرسو ساز

قهوه یکی از نوشیدنی های مورد علاقه انسان است که با استفاده از دستگاه های مختلف تهیه می شود. دستگاه اسپرسو ساز یکی از دستگاه هایی است که به صورت اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک نوشیدنی قهوه را آماده می کند. با توجه به اینکه استفاده مکرر از این دستگاه باعث فرسودگی آن می شود و یا به کار بردن آب برای تهیه قهوه در این دستگاه ها باعث رسوب گرفتن آن می شود، بهتر است هر از چند گاهی با استفاده از مواد رسوب زدا این دستگاه را تمیز کنید و جرم های آن را پاک کنید. ممکن است رسوب گرفتن دستگاه به مدت طولانی باعث خراب شدن آن شود؛ بنابراین آشنایی با جرمگیر اسپرسو ساز و انواع جرم گیر دستگاه قهوه ساز، می تواند به شما کمک کند. در این مواقع خرید قرص جرم گیر اسپرسو ساز برای پاک کردن رسوب ها و جرم های موجود در مجرای دستگاه اسپرسو ساز بسیار مفید است. در فروشگاه اینترنتی قهوه پخش قرص جرم گیر و تمیز کننده اسپرسو ساز تنسر ۵۰ عددی وجود دارد. این محصول از بهترین جرم گیر ها برای شستشوی دستگاه اسپرسو ساز خانگی و صنعتی است.
قرص رسوب زدایی اسپرسو ساز برای رسوب گیری قهوه ساز مورد استفاده قرار می گیرد. این قرص جرم های ناشی از رسوب و گردش آب در مجرا های دستگاه اسپرسو ساز را پاکسازی کرده و به نام قرص جرم گیر اسپرسو ساز معروف است. این محصول برای انواع قهوه ساز ها با برند های مختلف قابل استفاده است و برای جرم گیری کتری برقی و یا وسایلی که توسط آن ها آب را گرم می کنیم قابل استفاده است. به عنوان نمونه برای هر بار استفاده از قرص جرم گیر اسپرسو ساز دو عدد از آن را بر اساس دستورالعمل و راهنمای آن داخل دستگاه قهوه ساز قرار می دهند.

قرص رسوب زدایی اسپرسو ساز

قرص جرم گیر اسپرسو ساز

دستگاه اسپرسو ساز با استفاده از آب و دانه های قهوه که به صورت پودر درآمده‌اند کار می کند. آبی که داخل دستگاه می ریزید به وسیله المنت دستگاه اسپرسو ساز، گرم می شود و از طریق مجراهای این دستگاه، به یک مخزن دیگر می رسد و با قهوه ترکیب می شود؛ بنابراین دستگاه اسپرسوساز شما ممکن است به دلیل استفاده مکرر و گردش آب در مجراهای آن رسوب بگیرد. همانطور که می دانیم همه ظروف و دستگاه هایی که به وسیله آن آب را گرم می کنیم، پس از مدتی رسوب می گیرند و دستگاه اسپرسو ساز نیز از این قضیه مستثنی نیست. معمولاً دستگاه های اسپرسو ساز اگر رسوب بگیرند خطاهایی را نشان می دهند و شما باید در این هنگام از انواع جرم گیر اسپرسوساز استفاده کنید تا موفق به رسوب زدایی دستگاه شده و مشکل آن را برطرف کنید. قرص جرم گیر اسپرسوساز یکی از بهترین شوینده ها و تمیز کننده های دستگاه اسپرسو ساز است که با رسوب زدایی مجراهای این دستگاه، مشکل قهوه ساز شما را حل می کند. این قرص ها مناسب برای انواع دستگاه قهوه ساز زیمنس، فیلیپس، گاگنو، دلونگی، اسمگ، ایندزیت و الکترولوکس است. قرص شستشوی دستگاه اسپرسو ساز به نام قرص دیسکیل هم شهرت دارد و برای شستشو و رسوب زدایی این دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه استفاده از قرص رسوب زدایی اسپرسو ساز با توجه به نوع محصول و راهنمای آن متفاوت است؛ اما می‌توان به راحتی دو عدد از این قرص ها را داخل دستگاه قرار داد تا به راحتی عملیات دیسکیل را برای رسوب زدایی دستگاه قهوه ساز انجام دهد. همانطور که گفتیم امکان استفاده از این قرص برای جرم گیری سماور برقی و بخارشو هم وجود دارد.

قرص جرم گیر اسپرسو ساز

قیمت قرص شستشوی دستگاه اسپرسو ساز

قرص شستشوی دستگاه اسپرسو ساز مناسب برای تمام دستگاه های قهوه ساز و اسپرسو ساز است. این قرص برای جرم گیری مجرا های دستگاه قهوه ساز مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های قهوه ساز با گرم کردن آب و مخلوط کردن آن با پودر قهوه یک نوشیدنی گرم و خوشمزه را آماده می کنند؛ اما معمولاً به دلیل وجود املاح مختلف در آبی که داخل دستگاه قهوه ساز می ریزیم قسمت هایی که با آب در تماس هستند به علت وجود حرارت بالا به مرور زمان رسوب می گیرند و دستگاه به درستی کار نمی کند. این امر باعث می‌شود که دستگاه اسپرسو ساز ارور بدهد و آب به درستی در مسیر خود گردش نداشته باشد. در این هنگام نوبت به استفاده از مواد رسوب زدا می‌رسد.
دستگاه‌های قهوه‌ساز نیز نیاز به رسوب زدایی و جرم گیری دارند و می توان از قرص های شستشوی دستگاه اسپرسو ساز برای این منظور استفاده کرد. کیفیت قرص رسوب زدایی قهوه ساز بسیار بالا است و برای انواع برندهای چای ساز و قهوه ساز یا حتی کتری های معمولی، سماور و بخارشو نیز مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت قرص شستشوی دستگاه اسپرسو ساز با توجه به شرکت تولید کننده آن متفاوت است. چنانچه قصد خرید قرص شستشوی دستگاه اسپرسو ساز را دارید می توانید با مراجعه به وب سایت قهوه پخش، قیمت این محصول را استعلام بگیرید و با شماره های بخش فروش این مجموعه تماس بگیرید. دستگاه قهوه ساز برای تهیه یک نوشیدنی قهوه گرم و فوری باید آب را به شدت گرم کند. چرا که این بخار آب جوش است که می تواند باعث دم کشیدن قهوه در این مدت زمان کوتاه شود. همین بخار آب به دلیل وجود املاح معدنی در آن باعث می شود تا مجرا های دستگاه قهوه ساز دچار گرفتگی شوند و نیاز به پاکسازی داشته باشند؛ بنابراین خرید قرص جرم گیر و رسوب گیر انواع قهوه ساز و دستگاه اسپرسو ساز برای افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند لازم است. معمولاً کافی شاپ ها یا رستوران هایی که در منوی خود قهوه سرو می‌کنند، به صورت مکرر از دستگاه قهوه ساز یا اسپرسو ساز استفاده می کنند و ممکن است پس از گذشت مدتی متوجه شوند که دستگاه اسپرسو ساز و قهوه ساز آن ها دچار رسوب گرفتگی شده است و نیاز به پاکسازی دارد؛ بنابراین می توانند به فروشگاه های عرضه کننده تجهیزات کافی شاپ مانند فروشگاه اینترنتی قهوه پخش مراجعه کنند و انواع قرص ها یا مایع های جرم گیر این دستگاه ها را با قیمت مناسب تهیه کنند.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864