با توجه به نوسانات بازار قبل از خرید از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل نمایید.

لیست تجهیزات کافی شاپ

افرادی که قصد دارند کافی شاپ باز کنند یا به فکر سر و سامان دادن کافی شاپ خود هستند، باید اطلاعات کافی در مورد تجهیزات مورد نیاز کافه داشته باشند، در واقع آشنایی با این تجهیزات می تواند کمک کند انتخاب مناسب تری داشته باشید و بهترین و کاربردی ترین تجهیزات را تهیه کنید. تجهیزات کافی شاپ تنوع بالایی دارند، از این رو آن ها را به چند دسته تجهیزات آماده سازی ابتدایی، تجهیزات برودتی، لوازم سرو، تجهیزات شست و شو و لوازم مورد نیاز برای تهیه مواد خوراکی تقسیم می کنند که هر کدام از این دسته بندی ها شامل تجهیزات خاصی می شوند. با این تفاسیر بهتر است قبل از هر کاری لیست کاملی از تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ را تهیه کنید تا هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید. علاوه بر تجهیزاتی که در بالا نام برده شد، کافه دارها باید با توجه به منوی انتخابی خود ظروف مورد نیاز را نیز تهیه کنند، این ظروف باید جنس مرغوبی داشته باشند، همچنین زیبایی خاصی داشته باشند تا نظر مشتری ها را به خود جلب کنند. در کل علاوه بر لیست تجهیزات مورد نیاز برای کافی شاپ باید لیست ظروف مورد نیاز را نیز تهیه کرد. با مراجعه به برخی از سایت های معتبر می توان لیست کاملی از تجهیرات کافی شاپ را مشاهده کرد و از مشاوره های این سایت ها استفاده کرد.

لیست تجهیزات کافی شاپ

30 مورد از لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ

همان‌طور که در بالا اشاره شد، تهیه لیست تجهیزات کافی شاپ بسیار حائز اهیمت است، از این رو بهتر است به افراد متخصصی که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنید و با گرفتن مشاوره لیست کاملی از تجهیزات ضروری برای یک کافه را تهیه کنید. در واقع برای تجهیز و راه اندازی یک کافه باید صفر تا صد کالاهای ضروری را بخرید و حتی یک قلم را فراموش نکنید. در زیر برخی از اقلام ضروری برای افتتاح کافه را نام برده ایم.

  1. قهوه ساز
  2. اسپرسو ساز
  3. آسیاب قهوه
  4. مخلوط کن
  5. وسایل آماده سازی
  6. تجهیزات کافه بار
  7. مایکروویو
  8. انواع تخته
  9. انواع چاقو
  10. دستگاه غذاساز
  11. کاسه های مخلوط کن
  12. یخ ساز
  13. تجهیزات ایمنی
  14. یخچال و فریزر
  15. انواع ظروف سرو
  16. لوازم نظافتی
  17. لوازم مصرفی
  18. تجهیزات امنیتی
  19. قفسه بندی
  20. ماشین ظرف شویی
  21. سیستم های حسابداری کافی شاپ
  22. سیستم تهویه
  23. سیستم نمایشگر
  24. میز و صندلی
  25. کتری یا سماور برقی
  26. ویترین گرم
  27. دستگاه آبمیوه گیری
  28. اجاق گاز رو میزی
  29. سیستم صوتی مناسب
  30. تجهیزات کافی شاپ

30 مورد از لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ

تجهیزات کافی شاپ

در بالا به صورت کلی به نام برخی از تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ اشاره کردیم، اما باید بدانید برای یک کافه به تجهیزات گسترده تری نیاز است.در یک کافی شاپ باید وسایل مرتبط با هر قسمت را با توجه به جایگاهی که دارد تهیه کنید، در زیر برخی از آن ها را معرفی می کنیم

  1. وسایل مربوط به بار گرم: این وسایل شامل قهوه جوش، دستگاه اسپرسوساز، گل خامه زن، قلم آرت، بویلرها، شیر گرمکن، قهوه دم کن دستی، پیمانه و .... است
  2. وسایل مربوط به بار سرد: این قسمت برای آماده سازی انواع بستنی، شیک، اسموتی و ... است و شامل دستگاه هایی مانند بلندر، آبمیوه گیر، شربت سرد کن، همزن برقی، یخ ساز، شیکر و ... می شود.
  3. وسایل مربوط به پخت و پز: در این بخش باید تمامی ملزومات لازم را با توجه به منو کافه برای پخت و پز انواع ساندویچ، سوخاری و ... تهیه کنید. تجهیزات مربوط به این بخش شامل ماکروفر، فر، ساندویچ ساز، کرپ ساز، تستر، سرخکن و ... است.
  4. تجهیزات مربوط به بخش برودتی: این بخش مربوط به دستگاهایی مانند دستگاه ساخت یخ پودری، یخچال های ایستاده، شوکیک و تاپینگ بستنی است.
  5. وسایل شست و شو: کافه باید دارای انواع سینک دو لنگه و ظرف شوهای برقی باشد.
  6. تجهیزات نظافتی: یکی از قسمت های مهم است که شامل سطل، حوله، طی، جارو ... می شود.
  7. ظروف و وسایل سرو: این بخش بسیار گسترده است و شامل تمام ظروف از آماده سازی تا سرو می شود.

قهوه پخش به شما کمک می کند تا با خیال راحت تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ خود را بخرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تجهیزات کافی شاپ به سایت قهوه پخش مراجعه کنید. شما می توانید در فروشگاه قهوه پخش لوازم قهوه ساز، دستگاه اسپرسوساز، دستگاه های آسیاب قهوه و... را بخرید.

نوشتن دیدگاه

در صورت مشاوره خرید یا هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
شنبه تا چهارشنبه از 10صبح تا 19عصر 09134269864